۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

نگرانی شرکت‌های فناوری از سیاست‌های دولت جدید آمریکا در زمینه بی‌طرفی اینترنت

ایتنا - این روزها شایعه شده است که ترامپ و گروهش آماده آن هستند تا قوانین مربوط به بی‌طرفی اینترنت را کنار بگذارند.
نگرانی شرکت‌های فناوری از سیاست‌های دولت جدید آمریکا در زمینه بی‌طرفی اینترنت


«درو هاوستون» مدیرعامل شرکت Dropbox با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که امیدوار است «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا حقوق همه کارمندان در این کشور را محترم بشمارد و قانون بی‌طرفی اینترنت را زیرپا نگذارد.


به گزارش ایتنا به نقل از اینکوئیرر، مدیرعامل Dropbox اعلام کرد که رئیس‌جمهور منتخب آمریکا تاکنون هیچ صحبتی در این زمینه به میان نیاورده است و به همین خاطر می‌بایست امیدوار بود تا او این قانون را زیرپا نگذارد.

هاوستون اظهار داشت هم‌اکنون خیلی زود است که بتوان در مورد سیاست‌های ترامپ در حوزه بی‌طرفی اینترنت نظر داد. ولی از هم‌اکنون از او درخواست می‌کنیم این قانون را مورد توجه قرار دهد.

او گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از ما از هم‌اکنون منتظر آن هستیم تا ببینیم با این انتخابات چه اتفاقی خواهد افتاد. منظورم این است که از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌های فراوان صورت گرفته است و به درستی معلوم نیست سیاست‌های ترامپ بر اساس آنچه که گفته است پیش می‌رود یا تغییر می‌کند.»

 

او در ادامه به این مسئله اشاره کرد که «دونالد ترامپ» اطمینان کامل دارد که کابینه و دیگر ارگان‌های دولتی حقوق کارمندان آمریکایی را محترم می‌شمارند و شرکت‌های بزرگی مانند اپل، مایکروسافت و گوگل هم در این زمینه نگران سیاست‌های جدید ترامپ هستند.

به گفته هاوستون، این روزها شایعه شده است که ترامپ و گروهش آماده آن هستند تا قوانین مربوط به بی‌طرفی اینترنت را کنار بگذارند و سیاست‌های جدید در این زمینه تعریف کنند.
 
کد مطلب: 46742
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام