کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل در حال آزمایش بیش از ۱۰ نمونه اولیه از آیفون ۸ است

خبرگزاری مهر , 9 آذر 1395 ساعت 10:45

ایتنا-اپل در حال آزمایش بیش از ۱۰ مدل نمونه اولیه گوشی جدید خود موسوم به آیفون ۸ است که قرار است سال آینده روانه بازار شود.




به گزارش ایتنا از مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، منابع خبری مطلع می‌گویند برخی از این نمونه‌های اولیه طراحی‌های متفاوتی دارند و به عنوان مثال دارای نمایشگرهای بزرگ و خمیده هستند. برخی از آنها هم نمایشگرهای بزرگی دارند که بخش عمده نمای جلوی گوشی را می‌پوشانند.


اپل برای طراحی نمایشگرهای بزرگ خمیده باید از فناوری او.ال.ای.دی در آنها استفاده کنند. این نمایشگرها در مقایسه با نمایشگرهای ال.سی.دی وضوح تصویری و شفافیت بیشتری داشته و مصرف انرژی آنها هم کمتر است.

اپل برای تولید آیفون‌های جدید خود باید میلیون ها نمایشگر OLED از دیگر شرکت‌ها سفارش دهد و در مورد توان این شرکت‌ها برای تامین نیازهای اپل تردیدهای جدی وجود دارد. لذا گفته می‌شود ممکن است اپل از مجهز کردن همه گوشی‌های خود به نمایشگرهای او.ال.ای.دی منصرف شود.

از جمله شرکت‌هایی که قرار است نیازهای اپل در این زمینه را تامین کنند می‌توان به سامسونگ، ال.جی، شارپ و ژاپن دیسپلی اشاره کرد. تنها شرکت شارپ برای تامین نیازهای اپل به نمایشگرهای او.ال.ای.دی نیازمند ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید است.


کد مطلب: 46731

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46731/اپل-حال-آزمایش-بیش-۱۰-نمونه-اولیه-آیفون-۸

ايتنا
  https://www.itna.ir