کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل گوشی‌‌‌های هوشمند پیکسل را به‌روزرسانی می‌کند

8 آذر 1395 ساعت 22:45

ایتنا- گوگل گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال خود را به‌روزرسانی می کند.




گوگل گوشی‌های پیکسل(Pixel) و پیکسل ایکس ال(Pixel XL) خود را با قابلیت‌های "روشن شدن صفحه نمایش" و " دوبار ضربه‌" به‌روز‌رسانی می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، روشن‌ شدن صفحه‌ نمایش گوشی‌ها به کمک تاچ، اولین بار در دستگاه‌های موتو(Moto) گوگل مشاهده شد. پیکسل و پیکسل ایکس ال که امروزه از جمله گوشی‌های اندرویدی با کیفیت گوگل به شمار می‌روند محبوبیت زیادی میان کاربران دارند و در بازار موجود هستند.
با وجود محبوبیت گوشی‌های مورد بحث، آنها فاقد برخی از ویژگی‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. این ویژگی‌های پرطرفدار در گوشی‌های هوشمند Nexus 6P و 5X در دسترس هستند.

برای مثال، گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال فاقد گزینه "حرکت ها" می‌باشند، این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که با دوبار ضربه زدن به صفحه ‌نمایش، گوشی ‌خود را از حالت استندبای به حالت روشن تغییر دهد.

با این حال، گزارش‌هایی از کانادا به دست آمده است که نشان می‌دهد این قابلیت‌ها در آخرین بروزرسانی OTA گنجانده شده ‌است. بنابراین، مردم در سایر کشورها نیز به زودی شاهد این به روزرسانی‌ها خواهند بود.


از سویی دیگر، صاحبان گوشی‌های هوشمند آیفون، یک ویژگی با قابلیت "فعال شدن و روشن شدن صفحه نمایش" را با سیستم عامل iOS10 دریافت کرده‌اند. البته، شرکت اپل بطور بحث برانگیزی این ایده را از قابلیت "فعال‌‌سازی صفحه ‌نمایش" مدل‌های قبلی موتورولا (Motorola) اتخاذ گرفته ‌است.

اپل در حالی ویژگی‌های این برند را وام گرفته است که دیگر موتورولا جزو برندهای گوگل نیست. مهم اینکه، برند لنووو، تازه‌ترین به روز رسانی‌های ناگت (Nougat Updates) را تقریبا با‌ سرعت در اختیار مالکان گوشی‌های موتورولا (Moto) قرار می‌دهد که شامل ویژگی‌هایی مثل Daydream VR است.

گفتنی است؛ برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند پیکسل، شامل ویژگی‌های جدید و به روز هستند و در صورتی که کاربر تمام اپلیکیشن‌های جدید گوگل را از ابتدا تقاضا کند، فعال می‌شوند.

همانطور که وب سایت Droid life جزئیات کاملی را درباره ویژگی‌ها به روز گوشی‌های گوگل ارائه کرده است، به محض اینکه کاربر، آپدیت OTA را دریافت نماید یا جسارت کافی برای نصب این آپدیت را به صورت بارگذاری ‌جانبی داشته باشد، ویژگی‌های جدید برایش فعال می‌شوند.
به منظور فعال‌سازی ویژگی‌های جدید در گوشی‌های گوگل، باید کاربران به بخش "حرکات" که در قسمت تنظیمات عمومی تعبیه شده است بروند و ویژگی " دوبار ضربه" را فعال نمایند.

در پایان باید خاطرنشان کرد که گوشی‌های پیکسل ایکس ال گوگل جزو نمونه‌های به روز تلفن‌های همراه هستند که روانه بازار شده‌اند و انتظار بر این است که بتوانند به مدرن‌ترین ویژگی‌های تلفن‌ همراه مجهز شوند.
 


کد مطلب: 46710

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46710/گوگل-گوشی-های-هوشمند-پیکسل-به-روزرسانی-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir