کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراف مدیر شبکه اجتماعی آمریکایی به حذف نظرات تند حامیان ترامپ

خبرگزاری فارس , 6 آذر 1395 ساعت 10:33

ایتنا - رییس شبکه اجتماعی رد – ایت اذعان کرده که نظرات تعدادی از کاربران حامی ترامپ در این شبکه را از سایت خود پاک کرده است.




به گزارش ایتنا از فارس، استیو هافمن که خود از موسسان سایت رد – ایت است می‌گوید نظرات تند حامیان ترامپ در جامعه کاربری The_Donald را حذف کرده است. این صفحه یکی از مهم‌ترین صفحات حامی ترامپ در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی بوده است.


وی علاوه بر حذف نظرات تند، برخی نظرات که در مورد خود وی بوده را نیز حذف کرده است. البته بخش عمده این اظهارنظرها همراه با توهین و فحاشی‌های بسیار زننده بوده است.

افشای این مساله ادعای مدیران شبکه‌های اجتماعی امریکایی در مورد بی‌طرفی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و عدم دخالت به نفع یا ضرر هیچ یک از نامزدها را زیر سوال برده است.

وی به دنبال اظهارنظرهای برخی کاربران که از وی خواسته بودند به صراحت در مورد دلیل حذف برخی نظرها از سایت رد – ایت اظهار نظر کنند، این پاسخ را درج کرده است: «سلام به همه. بله من اعصابم به خاطر نظراتی که در آنها به من گفته شده بود و تو را (.....) خورد شد و آنها را تغییر دادم. ما تلاش داریم روابط خوبی با شما داشته باشیم و من نباید وارد چنین بازی می‌شدم و حالا این مساله برطرف شده است. همکارانم بابت این کار از من دلگیر هستند و بنابراین من دیگر قطعا چنین کاری نمی کنم.»

سایت رد – ایت هم به علت انتشار برخی اخبار جعلی در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مورد انتقادهایی قرار گرفته است. در این خبرها هیلاری کلینتون و جان پادستا رییس ستاد انتخاباتی وی به سواستفاده از کودکان در یک پیتزافروشی در رستورانی در واشنگتن متهم شده بودند. این خبر دروغ در بسیاری از شبکه های اجتماعی امریکایی و از جمله رد – ایت منتشر شد و به ضرر کلینتون تمام شد.


کد مطلب: 46683

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46683/اعتراف-مدیر-شبکه-اجتماعی-آمریکایی-حذف-نظرات-تند-حامیان-ترامپ

ايتنا
  https://www.itna.ir