کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمازون خدمات ابری خود را ارزان کرد

6 آذر 1395 ساعت 15:15

ایتنا - کاربران سازمانی که از خدمات پردازش ابری Glacier استفاده می‌کنند از این پس می‌توانند 43 درصد کمتر از قبل در این زمینه پول پرداخت کنند.




مرکز ارائه خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) به صورت گسترده هزینه‌های مربوط به استفاده از خدمات پردازش ابری خود را کاهش داد و نحوه پرداخت پول برای استفاده از این خدمات را آسان کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، سرویس محبوب و کاربردی Simple Storage Service که با نام S3 شناخته می‌شود و برای ذخیره اطلاعات روی فضای ابری مورد استفاده قرار می‌گیرد، تاکنون شش قیمت متفاوت داشت که هم‌اکنون از نظر پرداخت پول از جانب کاربران در سه دسته متفاوت تقسیم می شود.

این طور که در خبرهای جدید اعلام شده است، هزینه استفاده از سرویس مذکور بسته به نقاط مختلف جهان بین ۱۶ تا ۲۵ درصد کاهش یافته است.

سرویس بزرگ ذخیره‌سازی داده AWS که با نام Glacier شناخته می‌شود، برای آن دسته از اطلاعاتی است که سازمان‌ها کمتر به آنها نیاز دارند و با فواصل زمانی طولانی سراغ آنها می‌روند. این سرویس نیز کاهش قیمت را به دنبال داشته است.

 

کاربران سازمانی که از خدمات پردازش ابری Glacier استفاده می‌کنند از این پس می‌توانند ۴۳ درصد کمتر از قبل در این زمینه پول پرداخت کنند.

مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون همچنین سه به‌روزرسانی مجزا برای خدمات ابری خود را هم عرضه کرد و توضیح داد به زودی سرویس‌های بیشتری در این زمینه ارائه می‌کند.
 


کد مطلب: 46667

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46667/آمازون-خدمات-ابری-خود-ارزان

ايتنا
  https://www.itna.ir