کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همکاری غول سخت‌افزاری و شرکت بازی‌سازی برای عرضه کامپیوتر

21 آذر 1395 ساعت 13:13

ایتنا- به‌تازگی شرکت‌های گیگابایت و بیلیزارد، همکاری ویژه‌ای را با یکدیگر آغاز کرده‌اند و قرار است تا کامپیوتر خانگی ویژه بازی‌های کامپیوتری را طراحی کنند.




به‌تازگی شرکت‌های گیگابایت و بیلیزارد، همکاری ویژه‌ای را با یکدیگر آغاز کرده‌اند و قرار است تا کامپیوتر خانگی ویژه بازی‌های کامپیوتری را طراحی کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بسیاری از ما با نام و سابقه شرکت گیگابایت آشنا هستیم و این کمپانی را با مادربردهای آن به‌خوبی می‌شناسیم، چرا که بر روی بیشتر دستگاه‌های خانگی، بردهای این شرکت تعبیه شده است.

از سوی دیگر شرکت بلیزارد یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده بازی‌های کامپیوتری است که با ساخت بازی‌هایی مانند سری وارکرفت، به‌خوبی جایگاه خود را تثبیت کرده است.

 

حال مطابق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، این دو شرکت دست‌ به‌ دست هم داده‌اند تا یک سیستم ویژه و ایدآل برای بازی‌های کامپیوتری طراحی کرده و به بازار و مشتریان علاقه‌مند ارائه کنند.

بر طبق جزئیات منتشره پیرامون این توافق، این سیستم جدید قرار است تا در ابتدای کار در بازار کشور کره به مشتریان عرضه شود و به همین دلیل نیز عرضه جهانی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شایان ذکر است که پردازنده گرافیکی این دستگاه توسط شرکت انویدیا طراحی شده است و قرار است تا تحت نام Aorus به بازار عرضه شود.
 


کد مطلب: 46644

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46644/همکاری-غول-سخت-افزاری-شرکت-بازی-سازی-عرضه-کامپیوتر

ايتنا
  https://www.itna.ir