۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵

روترهای اپل در پایان راه

ایتنا- شرکت اپل اعلام کرده است که بخش تولید روتروهای وای‌فای خود را تعطیل کرده است و دیگر چنین محصولی را به بازار عرضه نخواهد کرد.
روترهای اپل در پایان راه


شرکت اپل به تازگی اعلام کرده است که بخش تولید روتروهای وای‌فای خود را تعطیل کرده است و دیگر چنین محصولی را به بازار عرضه نخواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این ابزار در میان کاربران از استقبال خوبی برخوردار بود بگونه‌ای که بسیاری از کاربران در آمریکا نسبت به روترهای وای‌فای اپل علاقه نشان داده و این محصولات را می‌خریدند، اما اکنون به نظر می‌رسد که این آمار برای اپل کافی نبوده واز پیشرفت در این بازار رضایت خوبی ندارد.

این شرکت اخیرا و با اتخاذ سیاستی جدید، به‌صورت رسمی اعلام کرده است که از فعالیت در این بازار منصرف شده است و بدین ترتیب از این پس دیگر قصد ندارد تا روتر وای‌فای تولید و به بازار عرضه نماید.

 

هر چند چنین تصمیماتی عموما به تعدیل نیرو در شرکت‌ها منجر می‌گردد، اما مطابق اعلام رسمی، نیروهای کاری این بخش با تعطیل شدن آن به بخش‌های کاری دیگر اپل منتقل خواهند گشت و در نتیجه کسی شغل خود را از دست نداده و اخراج نخواهد شد.

گفته می‌شود که بیشتر کارمندان فعال در بخش ساخت روتر، به بخش تلویزیون اپل منتقل شده‌اند که این موضوع به‌خودی‌خود نشان از تمرکز بالای این غول سیلیکون ولی بر روی پروژه تلویزیون اپل دارد.

تحلیلگران معتقدند که این عقب‌نشینی نیز همانند خروج شرکت اپل از بازار تولید نمایشگر، به دلیل وجود رقبای متعدد و انعطاف‌پذیرتر صورت گرفته است.
 
کد مطلب: 46641
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام