۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵

تحقیق در مورد سقوط پهپاد فیس‌بوک

ایتنا - سانحه‌ای هستند که منجر به سقوط پهپاد فیس‌بوک به نام Aquila شده .در جریان اولین پرواز این پهپاد در تاریخ ۲۸ ژوئن رخ داده است.
تحقیق در مورد سقوط پهپاد فیس‌بوک


مقامات مسئول در آمریکا در حال تحقیق در مورد سانحه‌ای هستند که منجر به سقوط پهپاد فیس‌بوک به نام Aquila شده است. این پهپادها برای تسهیل دسترسی به اینترنت در نقاط دورافتاده طراحی شده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از بلومبرگ، این سانحه در جریان اولین پرواز این پهپاد در تاریخ ۲۸ ژوئن رخ داده و در جریان آن کسی زخمی نشده است.

فیس‌بوک قصد دارد با به پروازدرآوردن هزاران پهپاد در نقاط مختلف جهان دسترسی بی‌سیم به اینترنت را در تمامی نقاط کره زمین ممکن کند و البته از این طریق به معرفی خدمات و برنامه‌های رایگان اختصاصی خود به مردم دنیا بپردازد.

پیش از این یکی از ماهواره‌‌هایی که قرار بود با پشتیبانی مالی فیس‌بوک به همین منظور به فضا پرتاب شود آتش گرفت و برنامه‌های این شرکت ناکام ماند. همچنین ارائه این خدمات در کشور هند با برخی مقاومت‌ها و نگرانی‌های سیاسی مواجه شده و تداوم آن در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

پهپادهایی که فیس‌بوک به این منظور طراحی کرده بال‌هایی دارند که عریض‌تر از بال‌های بوئینگ ۷۳۷ است و دارای چهار موتور الکتریکی است. تعدادی از این پهپادها با موفقیت آزمایش شده‌اند ولی در مورد قدرت باتری‌ها، وضعیت آیرودینامیکی، توان سیستم‌های کنترل آنها ابهاماتی وجود دارد.
کد مطلب: 46631
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام