۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸

میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید

ایتنا - گوگل قابلیتی موسوم به Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می‌توان از میزان ازدحام در یک مکان گردشگری به طور آنی و همین‌طور در ساعات مختلف روز مطلع شد.
میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید


اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی‌دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از این موضوع مطلع شوید.


به گزارش ایتنا از فارس، گوگل قابلیتی موسوم به اوقات محبوب یا Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می توان از میزان ازدحام در یک رستوران، موزه، پارک و .... به طور آنی و همین‌طور در ساعات مختلف روز مطلع شد.

پیش از این با جستجوی نام موزه‌ها، پارک‌ها و .. اطلاعاتی همچون زمان کار آنها، نظرات کاربران در مورد آنها، تعدادی عکس، آدرس، مکان‌های محبوب مشابه و غیره نمایش داده می‌شد و حالا می‌توان به طور لحظه‌به‌لحظه از میزان شلوغی هر یک از این محل‌ها مطلع گردید.

همچنین با استفاده از خدمات یادشده می‌توان پی برد که افراد به طور متوسط چه مدتی را صرف حضور یا بازدید از اماکن یادشده می‌کنند و چه مدت زمان برای رسیدن به محل‌های یاد شده نیاز است. ارائه این خدمات از طریق جمع‌آوری ناشناس اطلاعات مکانی با استفاده از گوشی‌های اندرویدی انجام می‌شود.

این خدمات در مورد امکان مشهور تاریخی و جهانگردی در اکثر کشورهای جهان ارائه می‌شود و قرار است ارائه اطلاعات آنی در مورد میزان ازدحام در آنها نیز به تدریج صورت بگیرد.
کد مطلب: 46615
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام