کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارسال پیام با استفاده از بلندگوهای هوشمند آمازون ممکن شد

خبرگزاری فارس , 1 آذر 1395 ساعت 9:53

ایتنا - خدمات ارسال پیام در آمریکا از ۱۸ نوامبر به بلندگوهای هوشمند شرکت آمازون موسوم به اکو اضافه می‌شود و علاوه بر بلندگوهای اکو در بلندگوهای اکودات نیز موجود است.




مشترکان خدمات شرکت مخابراتی AT&T در آمریکا از این پس می‌توانند برای ارسال پیام به جای گوشی از بلندگوهای هوشمند شرکت آمازون موسوم به اکو استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، با به‌روزرسانی بلندگوهای یادشده کاربران می‌توانند با صحبت کردن به جای تایپ کردن پیام‌های مدنظر خود را برای دیگر مشترکان این شرکت مخابراتی ارسال کنند.

خدمات یادشده از ۱۸ نوامبر به بلندگوهای یادشده اضافه می‌شود و علاوه بر بلندگوهای اکو در بلندگوهای اکودات نیز موجود است. قیمت این دو بلندگو به ترتیب ۱۷۹ و ۴۹ دلار است.

بلندگوهای هوشمند یادشده که قابلیت دریافت فرامین صوتی را دارند پیش از این برای پخش موسیقی، اخبار، اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت آب‌وهوا، نتایج مسابقات ورزشی، سفارش دادن پیتزا و خرید برخی اقلام دیگر قابل استفاده بوده‌اند.

برای ارسال پیام کاربر پس از بیان متن آن، شماره همراه مقصد را نیز بیان می‌کند و در نتیجه پیام ارسال می‌شود. البته برای این کار باید شماره مقصد در فهرست تماس فرد وجود داشته باشد. افزودن ۱۰ شماره پرکاربرد در فهرست تماس نیز به این خدمات ممکن است.


کد مطلب: 46587

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46587/ارسال-پیام-استفاده-بلندگوهای-هوشمند-آمازون-ممکن

ايتنا
  https://www.itna.ir