۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷

سرمایه‌گذاری سنگین اینتل بر روی بازاری جدید

ایتنا- به‌تازگی شرکت اینتل سرمایه‌ای 250 میلیون دلاری را برای انجام تحقیقاتی جهت ورود به بازار خودروهای بدون راننده در نظر گرفته است.
سرمایه‌گذاری سنگین اینتل بر روی بازاری جدید


به‌تازگی شرکت اینتل سرمایه‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری را برای انجام یک پروژه تحقیقاتی جهت ورود به بازار خودروهای بدون راننده در نظر گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت اینتل نیز مانند سایر غول‌های بزرگ جهان فناوری به‌صورت دائمی به دنبال تغییر الگو و دستیابی به بازارهای جدید و گسترش فعالیت‌های خود و نتیجتا افزایش سهم خود از بازار است.

در این میان مدیر ارشد اجرایی این شرکت یعنی برایان کرانیچ به‌تازگی در سخنرانی خود در نمایشگاه صنایع موتوری لس‌آنجلس اعلام کرده است که این شرکت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی فناوری جدید خودروهای بدون راننده انجام خواهد داد.

 

بر اساس گفته‌های کرانیچ، شرکت اینتل رقمی معادل ۲۵۰ میلیون دلار را برای انجام تحقیقات لازم جهت ساخت خودروهای بدون راننده در نظر گرفته است.

به‌ این‌ ترتیب مسئولان این شرکت امیدوارند که در پی این تحقیقات و نهایتا در طول ۲ سال آینده بتوانند نخستین ماشین کاملا خودران خود را طراحی و تولید نمایند.

این سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مرتبط با خودروهای خودران انجام خواهد شد که شامل نسل آینده سامانه‌های ارتباطی، سیستم‌های آگاهی از محیط، یادگیری عمیق و غیره هستند.
 
کد مطلب: 46541
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام