۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸

همکاری ایسوس و گوگل در تولید همراه ویژه واقعیت افزوده

ایتنا- شرکت ایسوس قصد دارد تا نخستین تلفن همراه جهان بر پایه واقعیت افزوده را با استفاده از سیستم تانگوی شرکت گوگل به جهانیان معرفی کند.
همکاری ایسوس و گوگل در تولید همراه ویژه واقعیت افزوده


شرکت ایسوس قصد دارد تا نخستین تلفن همراه جهان بر پایه واقعیت افزوده را با استفاده از سیستم تانگوی شرکت گوگل به جهانیان معرفی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به‌خوبی در جهان ما در حال یافتن جایگاه ویژه خود هستند و در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی یافته‌اند، این در حالی است که هنوز هیچ تلفن همراه تخصصی‌ای برای واقعیت افزوده به بازار عرضه نشده است.

اکنون شرکت ایسوس قصد دارد تا به نخستین تولیدکننده تلفن‌های همراه ویژه واقعیت افزوده در جهان بدل شود و به همین دلیل نیز مقدمات این کار را با همکاری با گوگل مهیا ساخته است.


گفتنی است این شرکت قصد دارد تا نخستین همراه جهان بر پایه سیستم ویژه و انقلابی گوگل یعنی تانگو را طراحی کند و پس از آن، با نام ایسوس زنفون AR روانه بازار مصرف سازد.

هر چند هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقیاز این محصول انتشار نیافته است، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که این دستگاه در نمایشگاه جهانی CES سال آینده میلادی در لاس‌وگاس آمریکا برای نخستین بار معرفی و رونمایی خواهد شد.
با این حال هنوز زمان دقیق عرضه این محصوصل به بازار مشخص نشده است.

جری شن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوس ضمن تائید این خبر اعلام کرد که این دستگاه تنها عضو خانواده زنفون در نمایشگاه CES نخواهد بود.
 
کد مطلب: 46531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام