کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه ماه رویایی برای ام‌اس‌آی

1 آذر 1395 ساعت 11:19

ایتنا- آمار و ارقام ثبت‌شده در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی خبر از سوددهی بسیار مناسب شرکت ام‌اس‌آی می‌دهند.




آمار و ارقام ثبت شده در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی، خبر از سوددهی بسیار مناسب شرکت ام‌اس‌آی می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت میکرو استار اینترنشنال(یا همان ام‌اس‌آی) به‌تازگی آمار مالی جدید خود متعلق به سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی را برای سهام‌داران و رسانه‌ها منتشر ساخته است.

این آمار نشان از آن دارند که این شرکت آسیایی توانسته است تا در این مدت عملکرد خوبی در بازار از خود برجای گذاشته و به واسطه آن نیز سود بسیار بالایی به دست بیاورد.


مطابق اعداد و ارقام این مستند، این پیشرفت به‌اندازه‌ای بالا بوده است که در ابتدا ممکن است در درست درج شدن آمار مربوط به رشد درآمدی ام‌اس‌آی تردید داشته باشید، زیرا رشد ۷۴ درصدی نسبت به سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، رقم معمولی و مرسومی در بازار به‌حساب نمی‌آید.

همچنین در مقایسه درآمد این شرکت با ارقام ثبت‌شده در پایان سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵ نیز می‌توان رشدی ۴۱ درصدی را مشاهده کرد که به‌خوبی روند رو به رشد این شرکت را نشان می‌دهد.

گفتنی است میزان سود این شرکت نیز در مقایسه با سال گذشته میلادی به میزان ۲۰ درصد افزایش داشته است ولی در عملکرد ماهانه، میزان سود به‌ دست‌ آمده در ماه سپتامبر به نسبت میزان سود کسب‌شده در ماه اکتبر، کاهش پیدا کرده است.
 


کد مطلب: 46528

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46528/سه-ماه-رویایی-ام-اس-آی

ايتنا
  https://www.itna.ir