کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیس‌بوک مسنجر زمان را به عقب بازمی‌گرداند

29 آبان 1395 ساعت 9:53

ایتنا- به‌تازگی شرکت فیس‌بوک تائید کرده است که سیستم جدید فیس‌بوک مسنجر قرار است تا در دو کشور شروع به فعالیت کند و بسیاری این قابلیت جدید را یادآور دوران اوج مسنجر شرکت یاهو می‌دانند.




به‌تازگی شرکت فیس‌بوک تائید کرده است که سیستم جدید فیس‌بوک مسنجر قرار است تا در دو کشور شروع به فعالیت کند و بسیاری این قابلیت جدید را یادآور دوران اوج مسنجر شرکت یاهو می‌دانند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بسیاری از ما در دورانی با اینترنت آشنا شدیم که یاهو مسنجر به‌ عنوان یک پدیده همه‌گیر توانسته بود تا خود را در جوامع مختلف مطرح کند و بیشتر کاربران اینترنت، بطور مداوم درگیر کار با آن بودند.

این پیام‌رسان بسیار محبوب که چندی پیش به پایان عمر خود رسید، بیشتر به دلیل استفاده از اتاق‌های گفت‌وگوی عمومی به محبوبیت یاد شده دست پیدا کرده بود و کاربران از آن بشدت استقبال می‌کردند، ولی با گذشت زمان این قابلیت جذابیت خود را از دست داد.


حال به نظر می‌رسد که فیس‌بوک قصد دارد تا دوباره این قابلیت را احیاء کند و آن را در قالب بخشی از خدمات مسنجر شخصی این شرکت به مخاطبان خود ارائه کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کشورهای استرالیا و کانادا میزبان این سیستم خواهند بود و در ادامه نیز سایر کشورها به این لیست افزوده خواهند شد.

مسئولان فیس‌بوک اعلام کرده‌اند که این قابلیت ابتدا به نسخه نرم‌افزاری اندروید افزوده خواهد شد. با این حال هنوز زمان مشخصی برای عرضه این محصول در کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان مشخص نشده است.
 


کد مطلب: 46527

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46527/فیس-بوک-مسنجر-زمان-عقب-بازمی-گرداند

ايتنا
  https://www.itna.ir