۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۲
گسترش یک فناوری جدید:

گام بزرگ توشیبا در تولید حافظه‌های سه‌بعدی فلش

ایتنا- شرکت توشیبا به‌تازگی در برنامه‌ریزی ویژه‌ای قصد دارد تا چند کارخانه تولید ریزتراشه‌های کامپیوتری یا FAB را به‌صورت اختصاصی برای ساختن حافظه‌های فلش سه‌بعدی راه‌اندازی کند.
گام بزرگ توشیبا در تولید حافظه‌های سه‌بعدی فلش


یکی از فناوری‌های جدید و مورد اقبال در دنیای امروز، فناوری حافظه‌های سه‌بعدی است که بازیگران زیادی را متوجه خود نموده است. شرکت توشیبا به‌تازگی در ادامه گسترش فعالیت‌ها و نیز طی برنامه‌ریزی ویژه‌ای قصد دارد تا چند کارخانه جدید تولید ریزتراشه‌های کامپیوتری یا FAB را به صورت اختصاصی برای ساختن حافظه‌های فلش سه‌بعدی راه‌اندازی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، در حال حاضر شرکت‌های صاحب‌نام مختلفی برای در دست گرفتن بازار نسل بعدی حافظه‌ها در حال تلاش هستند که بی‌تردید یکی از نام‌های مشهور در میان آنها، شرکت مشهور توشیبا است.

مطابق اطلاعات منتشره، به تازگی این شرکت طرح جدیدی را معرفی و عملیاتی کرده است که بر اساس آن قرار است تا در منطقه می(Mie) در کشور ژاپن، در همین زمینه خط تولید جدیدی برای این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شود.

 

این خط تولید به‌صورت تخصصی بر روی یک زمینه جدید و پیشرو یعنی حافظه‌های فلش سه‌بعدی تمرکز خواهد داشت،‌و بدین ترتیب انتظار می‌رود که این کمپانی بتواند با افزایش تولیدات خود، مزیت رقابتی بالاتری را نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار به دست بیاورد و بیش از پیش در این صنعت، پیشقدم محسوب گردد.

همچنین مسئولان این شرکت تاکید کرده‌اند که این خط تولید جدید، آخرین مرحله سرمایه‌گذاری آنها بر روی حافظه‌های یادشده نخواهد بود، بلکه این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد و به عبارت دیگر، این کمپانی قصد دارد تا با همکاری با برخی بازیگران دیگر از جمله شرکت وسترن دیجیتال، به فعالیت خود در این رده توسعه بخشد.
 
کد مطلب: 46508
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام