۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷

کفش‌های ورزشی برقی با قابلیت بسته شدن خودکار بندها

ایتنا- بند این کفش خودکار بسته می‌شود و با قیمت 720 به فروش خواهد رسید.
کفش‌های ورزشی برقی با قابلیت بسته شدن خودکار بندها


شرکت نایک کفش برقی با قابلیت شارژ عرضه کرده که از انعطاف و هوشمندی لازم برای توزیع متناسب فشار به پای انسان برخوردار است و انجام تمرینات ورزشی و دویدن را به یک تجربه دل انگیز مبدل می‌کند.


به گزارش ایتنا از مهر به نقل از مشبل، این کفش های ورزشی تازه نایک که HyperAdapt نام دارند گران قیمت بوده و هر جفت از آنها هزار دلار به فروش می‌رسد. اما برخی منابع هم می‌گویند قرار است قیمت آنها در زمان عرضه یعنی اوایل دسامبر کاهش یافته و به ۷۲۰ دلار برسد.

مهم‌ترین مزیت این کفش‌ها بسته شدن خودکار بندهایشان است. بسته شدن بند این کفش ها بعد از قرار گرفتن پا در درون آنها بدون دخالت انسان و بر مبنای وضعیت و ابعاد پاهای کاربر صورت می‌گیرد.

هر کفش دارای سیستم کابلی داخلی است. در زمانیکه شما پای خود را داخل کفش می‌کنید این سیستم کابل کشی بر اساس الگوریتم‌های محاسبه فشار به بستن و تنگ کردن کفش می‌پردازد که این تنظیم در زمان‌های مختلف طول روز می‌تواند تغییر کند.

این کفش با ظاهری ساده در بخش زیرین خود دارای صفحه‌ای برای شارژ بی‌سیم است و بعد از شارژ کامل، باتری لیتیومی آن برای دو هفته قابل استفاده خواهد بود. شارژ کردن باتری این کفش هر بار سه ساعت به طول می‌انجامد.

در کناره های این کفش از صفحات براق ال.ای.دی استفاده شده که میزان شارژ باتری آن را نشان می دهد. اگر ال.ای.دی به رنگ آبی باشد، شارژ کامل است و اگر رنگ آن به زرد تغییر کند تنها چند روز به پایان شارژ باقی مانده و اگر ال.ای.دی به رنگ قرمز درآید باید به سرعت باتری کفش را شارژ کنید.
کد مطلب: 46485
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام