۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵

تقلید چینی‌ها از گوشی نکسوس

ایتنا - در حالی که گوگل از نکسوس‌های خود دست کشیده زد.تی.ای سعی دارد بازسازی آ‌ن‌ها دارد.
تقلید چینی‌ها از گوشی نکسوس


در حالی که گوگل با عرضه گوشی پیکسل توجه عموم را به خود جلب کرده، شرکت چینی زد.تی.ای قصد دارد با تقلید از گوشی‌های قدیمی‌تر نکسوس گوگل جلب توجه کند.


به گزارش ایتنا از فارس، گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوشی‌های گران‌قیمت و باکیفیتی هستند و بعید به نظر می‌رسد که در بازارهای کشورهای در حال توسعه مورد توجه زیادی قرار بگیرند. اما در مقابل گوشی‌های نکسوس قدیمی‌تر می‌توانند در این بازارها با استقبال مواجه شوند.

چینی‌ها که از علاقه کاربران به گوشی‌های نکسوس علاقه دارند، این بار در تلاش هستند از طراحی این گوشی‌ها تقلید کنند و شرکت چینی زد.تی.ای در هفته‌های آینده مدل‌هایی از تولیدات تازه خود را بر مبنای طراحی گوشی‌های نکسوس روانه بازار خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست زد.تی.ای گوشی‌های شبیه به نکسوس خود را به چه شیوه‌ای طراحی خواهد کرد، اما شنیده می‌شود این گوشی‌ها با قیمتی متوسط در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند.

گوشی‌های نکسوس گوگل به علت عرضه توسط خود این شرکت از ویژگی‌هایی مانند به‌روزرسانی سریع سیستم‌عامل، پشتیبانی درازمدت، رابط کاربری مناسب و پیشرفته برخوردارند و مشخص نیست گوشی‌های تقلیدی زد.تی.ای هم از چنین ویژگی‌هایی برخوردار خواهند بود یا خیر.
کد مطلب: 46445
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام