۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۷

رکوردی جدید برای فاکسکان

ایتنا- شرکت فاکسکان با انتشار گزارش‌های مالی خود در ماه اکتبر میلادی موفق به کسب بهترین رکورد در آمار فروش در سال جاری شده است.
رکوردی جدید برای فاکسکان


شرکت فاکسکان با انتشار گزارش‌های مالی خود در ماه اکتبر میلادی موفق به کسب بهترین رکورد در آمار فروش در سال جاری شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت فاکسکان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه قطعات الکترونیکی است و به همین دلیل نیز آمار و ارقام این شرکت به نحوی نمایانگر وضعیت کلی بازار هستند.

این غول فناوری نیز مانند سایر شرکت‌های سهامی اقدام به انتشار زارش مالی خود در ماه اکتبر کرده است که این آمار نشان‌دهنده بهترین ارقام ثبت‌شده برای فاکسکان در سال ۲۰۱۶ هستند.

 

بر اساس این آمار، میزان فروش این کمپانی در ماه اکتبر به نسبت میزان فروش آن‌ها در ماه سپتامبر با رشدی یک‌درصدی روبرو بوده است.

این رشد در مقایسه با آمار به‌دست‌آمده از ماه اوت نیز نشان‌دهنده این است که رشد درآمد فاکسکان در طول دو ماه بیش از ۵۰ درصد بوده است.

به‌این‌ترتیب رقم ۴۷۱ هزار و ۹۹۳ میلیارد دلاری این شرکت برای ماه گذشته میلادی، بهترین آمار این شرکت در سال ۲۰۱۶ بوده است که تقریبا برابر با ۱۴ میلیارد دلار آمریکا است.
 
کد مطلب: 46435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام