۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

بازگشت ایسر به روزهای خوب

ایتنا- به نظر می‌رسد که ماه‌های بحرانی جولای و اوت برای شرکت ایسر پشت سر گذاشته‌شده‌اند زیرا گزارش‌های مالی این شرکت خبر از دومین ماه ثبات برای این غول فناوری می‌دهند.
بازگشت ایسر به روزهای خوب


ماه‌های بحرانی جولای و اوت هرچند شرایط بسیار سختی را برای شرکت ایسر فراهم آورده بود، اما اکنون وضعیت در حال تغییر است و بنظر می‌رسد این شرکت توانسته از این شرایط دشوار بخوبی رهایی پیدا کند. این واقعیت را گزارش‌های مالی جدید این شرکت نشان می‌دهد.
گزارش‌های مالی شرکت ایسر که به تازگی منتشر شده، خبر از دومین ماه ثبات برای این غول فناوری می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت ایسر نیز به روال سنتی و مانند شرکت‌های دیگر بصورت مداوم اقدام به انتشار گزارش‌های مالی خود در ماه گذشته کرده است.

در دو ماه مذکور، وضعیت اقتصادی شرکت بدلیل اوضاع نامناسب، دچار بحران شده بود و مدیران در نگرانی بسر می‌بردند.
اکنون این گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که دوران بحرانی بین ماه‌های جولای و اوت که در آن میزان درآمد این شرکت به‌صورت ناگهانی با افت شدیدی روبرو شده بود، پشت سر گذاشته‌ شده است.

 

بر اساس این آمار، ایسر توانسته است تا در ماه اکتبر به درآمد ۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کند که این درآمد رشدی معادل ۹.۲ درصد نسبت به رقم مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

البته در ماه سپتامبر، درآمد ایسر از این میزان نیز بیشتر بود، ولی تا همین حد و همینکه در مجموع، این شرکت توانسته دومین ماه ثبات در رشد را بدست آورد برای شرکت ایسر مثبت ارزیابی می‌گردد. همچنین گفتنی است که سود عملیاتی این کمپانی نیز به رقمی نزدیک به ۱۵ میلیون دلار رسیده است.

شایان ذکر است که با توجه به سرمایه‌گذاری ایسر بر روی فناوری مدرن IMAX VR می‌توان انتظار داشت که سال آینده برای این شرکت، بسیار پربارتر از گذشته باشد.
 
کد مطلب: 46433
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام