۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴

دونالد ترامپ، بزرگ‌ترین تهدید برای صنعت IT هند

ایتنا - «دونالد ترامپ» اعلام کرد با سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناوری آمریکایی در کشور هند کاملا مخالف است و اجازه انجام چنین کاری را نمی‌دهد.
دونالد ترامپ، بزرگ‌ترین تهدید برای صنعت IT هند


پس از کشمکش‌های فراوان سرانجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شد و این مسئله بسیاری از دولت‌های بزرگ را نگران کرد تا به اقتصاد آنها آسیب وارد نشود.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی.نت، ترامپ برای برگزیده شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۹ نوامبر یک سخنرانی انجام داد تا موضع خود را در زمینه‌های مختلف مشخص کند.

او دو روز پیش از آنکه رئیس جمهور شود در یکی از سخنرانی‌های خود گفته بود: «شرکت IBM چندی پیش ۵۰۰ کارمند خود را در شهر مینیاپولیس آمریکا اخراج کرد و فرصت‌های شغلی آنها را به هند و دیگر کشورها انتقال داد. دفتر مرکزی ترامپ از این فرآیند جلوگیری می‌کند تا فرصت‌های شغلی از آمریکا بیرون نروند. ما از خروج فرصت‌های شغلی از ایالت مینِسوتا جلوگیری می‌کنیم».

او در ادامه صحبت‌های خود گفته بود:‌ «اگر یک شرکت بخواهد از مینِسوتا خارج شود، کارمندان خود را اخراج کند و فعالیت‌های خود را در یک کشور دیگر ادامه دهد و سپس محصولات خود را به ایالات متحده برگرداند، ما برای آنها مالیات ۳۵ درصدی در نظر می‌گیریم».

 

به هر حال انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا یک تهدید کاملا جدی برای صنعت فناوری هند محسوب می‌شود و این طور که او تصمیم گرفته است، انتقال فعالیت‌های شغلی و تاسیس کارخانه در هند و دیگر کشورها توسط شرکت‌های بزرگ آمریکایی تقریبا غیرممکن می‌شود.

لازم به ذکر است که این روزها آمریکا و دیگر کشورهای جهان از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا شگفت‌زده شده‌اند و هنوز هیچ کشوری به درستی نمی‌داند چطور با سیاست‌های او سازگار شود.
کد مطلب: 46424
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام