۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸

رونمایی از گوشی جدید اچ.تی.سی با ایده‌های جذاب و سخت‌افزار قدیمی

ایتنا - شرکت اچ.تی.سی گوشی‌ای اندرویدی جدیدی رونمایی کرده که ظاهری قدیمی دارد با سخت‌افزهای غول فناوری.
رونمایی از گوشی جدید اچ.تی.سی با ایده‌های جذاب و سخت‌افزار قدیمی


شرکت اچ.تی.سی از گوشی جدید اندرویدی خود رونمایی کرده که Bolt نام دارد و فعلا به طور اختصاصی توسط اپراتور اسپرینت به قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می.شود.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از بی.جی.آر، این گوشی از نظر ظاهری شباهت.های زیادی به HTC 10 دارد و دکمه‌های فیزیکی دو گوشی نیز از نظر جانمایی یکسان هستند. دوربین پشتی گوشی نیز در بخش بالا و وسط آن قرار دارد و نوار آنتن هم به شکل سابق در بدنه گوشی جاگذاری شده است.

اما Bolt دارای نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی سوپر ال.سی.دی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی ضدآب و ضدگرد غبار هم هست و از این جهت بهتر از HTC 10 است.

در این گوشی هم به سبک برخی گوشی‌های جدیدی از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری استفاده نشده و به جای آن پرت USB-C برای شارژ و اتصال گوشی به لوازم جانبی نصب شده است. گوشی مناسب با این پرت هم توسط شرکت اچ.تی.سی عرضه شده است.

گفته می‌شود اچ.تی.سی برای جلب رضایت کاربران قصد دارد آداپتور ۳.۵ میلیمتری را هم تا اواخر سال جاری میلادی عرضه کند و آن را به رایگان در دسترس علاقمندان قرار دهد.

پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 810 processor و سه گیگابایت رم باعث می‌شود این گوشی از نظر سخت‌افزاری در مرتبه‌ای نازل‌تر از HTC 10 قرار بگیرد. به نظر می‌رسد علت این امر جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت گوشی یاد شده است. سیستم‌عامل این گوشی Android 7.0 Nougat بوده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت می‌باشد.
کد مطلب: 46419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام