۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

نرم‌افزار خاص اپل برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی مناسب کودکان

ایتنا - اپل خدماتی برای کودکان راه انداختند که همانند کتاب صوتی می‌مانند و با آیفون و آیپد و اپل‌تی‌وی سازگار هستند.
نرم‌افزار خاص اپل برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی مناسب کودکان


اپل بی‌سروصدا برنامه tvOS تازه‌ای را برای کودکان عرضه کرده که به iBooks Storytime مشهور شده و به آنها امکان می‌دهد تا برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌های تعاملی خاص خود را مشاهده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک‌اسپات، از طریق این ابزار کودکان می‌توانند به یک کتابخانه مجازی با انبوهی از کتاب‌های مناسب سن و سال خود دسترسی یابند و آنها را از طریق تبلت و گوشی مشاهده کنند.

این کتاب‌ها صوتی بوده و کاربران می‌توانند به دل‌خواه صوت مناسب سلیقه خود را انتخاب کنند. والدین نیز می‌توانند در روند انتخاب کتاب‌های مختلف این فروشگاه مجازی دخالت کنند و از طریق ست‌آپ‌باکس اپل تی‌وی هم به آنها دسترسی داشته باشند.

دستیار صوتی سیری اپل نیز با این مجموعه سازگار است تا استفاده از آن تسهیل شود. با استفاده از سیری نیز می‌توان محتوای کتاب‌های منتخب را به طور صوتی مشاهده و قرائت کرد.

صفحات این کتاب‌ها پس از قرائت هر بخش به طور خودکار ورق خورده و صفحه بعدی برای کودکان خوانده می‌شوند. خرید این کتاب‌ها و ذخیره‌سازی آنها در حساب آی‌کلود کاربران نیز ممکن است. خدمات یاد شده با آیفون و آیپد و اپل‌تی‌وی سازگار است و به رایگان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
کد مطلب: 46412
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام