۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۶

سونی، پلی‌استیشن ۴ را ارتقا داد

ایتنا- سونی برای دومین بار در سال ۲۰۱۶ در آستانه عرضه نسخه جدید موفق خود، کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.
سونی، پلی‌استیشن ۴ را ارتقا داد


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از بیزینس‌اینسایدر، کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو (PlayStation 4 Pro) که قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار منتشر شود، ارتقای PS4 اصلی است. با بازی‌هایی که رزولوشن بسیار بالاتر -گرافیک زیباتر- دارند و سریع‌تر لود می‌شوند.


در حالی که ممکن است روزی پلی‌استیشن ۵ وجود داشته باشد، اما PS4 Pro همان نیست، بلکه ارتقایی برای PS4 است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با توجه به سرعت زیاد حرکت تکنولوژی، کمی بیشتر روی این دستگاه کار کنند.

پلی‌استیشن ۴ پرو کمی متفاوت از PS4 کنونی است و اگر چه این یک پرش فوق‌العاده از لحاظ قدرت نیست، اما پیشرفت آن قابل توجه است. این دستگاه از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و محدوده دینامیکی بالا در تلویزیون‌ها دارد، همچنین قدرت پردازش گرافیکی بیشتر باعث می‌شود بازی‌های واقعیت مجازی در آن بهتر دیده و انجام شوند. این دستگاه یک هارد دیسک یک ترابایتی نیز دارد.


پلی‌استیشن ۴ پرو برای افرادی در نظر گرفته شده که صاحب تلویزیون 4K هستن و عملکرد آن مشابه پلی‌استیشن ۴ اصلی (۲۰۱۳) و پلی‌استیشن ۴ جدیدتر و باریک (۲۰۱۶) است. با توجه به قدرت پردازش پلی‌استیشن ۴ پرو برای استفاده در وضوح تصویر، بازی‌ها در تلویزیون‌های استاندارد با کیفیت بالا، صاف‌تر و سریع‌تر از پلی‌استیشن ۴ اجرا می‌شوند.

البته اگر شما در حال حاضر یک پلی‌استیشن ۴ دارید، لازم نیست به خرید پلی‌استیشن ۴ پرو اقدام کنید. زیرا هر بازی که برای پلی‌استیشن پرو بیرون بیاید، روی PS4 نیز کار می‌کند. هر بازی پلی‌استیشن ۴ روی کنسول همه پلی‌استیشن 4ها کار می‌کند، اما اینکه هر کدام چطور کار می‌کند، بستگی به این دارد که کدام کنسول را داشته باشید.



سونی به تازگی یکی دیگر از دستگاه‌های جدید خود، پلی‌استیشن ۴ اسلیم (باریک) را منتشر کرده بود که البته همان نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو نیست. پلی‌استیشن ۴ امسال، نسخه کوچکتر PS4 اصلی است، اتفاقی که پیش از این برای PS2 و PS3 هم -چند سال پس از اینکه این کنسول‌ها بیرون آمدند- افتاد. با این حال، پلی‌استیشن ۴ پرو توسعه‌ای جدید محسوب می‌شود.

پلی‌استیشن ۴ پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت پلی‌استیشن ۴ استاندارد است، به همان قیمتی که سونی به تازگی هدست پلی‌استیشن VR خود را منتشر کرده است و همان‌طور که انتظار می‌رود، هدست پلی‌استیشن VR با پلی‌استیشن ۴ پرو نیز کار می‌کند.
کد مطلب: 46352
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام