۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

مشترکان شرکت فناوری آمریکایی با سرویس رایگان به صندوق رای می‌رسند

ایتنا - مشترکان خدمات شرکت Zipcar در آمریکا می‌توانند در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به رایگان از بیش از ۷۰۰۰ وسیله نقلیه آن برای رسیدن به حوزه‌های رای‌گیری استفاده کنند.
مشترکان شرکت فناوری آمریکایی با سرویس رایگان به صندوق رای می‌رسند


مشترکان خدمات شرکت Zipcar در آمریکا می‌توانند در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به رایگان از بیش از ۷۰۰۰ وسیله نقلیه آن برای رسیدن به حوزه‌های رای‌گیری استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، خدمات یادشده از ساعت ۶ تا ۱۰ بعداز ظهر در سرتاسر ایالات متحده ارائه می‌شود و هشتگ #DriveTheVote هم برای اطلاع‌رسانی در مورد خدمات این شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایجاد شده است.

البته افراد علاقمند به استفاده از این خدمات رایگان از هم‌اکنون باید برای رزرو اقدام کنند. به نظر می‌رسد هدف اصلی از این کار تشویق افراد به حضور در پای صندوق‌های رای در ایالات متحده است.

اتومبیل‌های درنظر گرفته شده برای این کار بسیار متنوع و شامل فورد، هوندا، هیوندای، جیپ، کیا، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، سوبارو، تویوتا و فولکس واگن هستند. کاربران برای رزرو خدمات یادشده می‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده یا از برنامه موبایلی آن بهره بگیرند.

در همین حال گوگل هم با همکاری شرکت اوبر ارائه‌دهنده خدمات تاکسی‌یابی اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت جغرافیایی مراکز رای‌گیری و نحوه حضور در انها با کرایه کردن تاکسی از طریق اوبر ارائه می‌دهد. اما این خدمات رایگان نیستند.

Lyft دیگر رقیب این شرکت‌ها برای حضور در مراکز رای‌گیری از ۷ صبح تا ۸ شب تنها برای مسیر رفت تخفیفی ۴۵ درصدی درنظر گرفته است.
کد مطلب: 46339
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام