۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۶

به روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ با سرعت بیشتر و حجم کمتر عرضه می‌شود

ایتنا - تمامی به‌روزرسانی‌های عرضه شده برای ویندوز ۱۰ بر روی یک گوشی هوشمند نصب نشده و تنها بخش‌های ضروری بارگذاری و منتقل خواهند شد.
به روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ با سرعت بیشتر و حجم کمتر عرضه می‌شود


مایکروسافت از طراحی یک پلتفرم یکپارچه به‌روزرسانی خبر داده که به‌روزکردن سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ از طریق وسایل مختلف الکترونیکی را تسهیل می کند.


به گزارش ایتنا از فارس، Unified Update Platform یا UUP با تقسیم فایل‌های به‌روزرسان ویندوز ۱۰ و کاهش حجم هر یک از آنها دسترسی به این فایل‌ها از طریق گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوز را تسهیل می‌کند.

پیش از این بسیاری از کاربران از دشواری و پیچیدگی فرایند به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ گله کرده بودند، به خصوص که فایل‌های به‌روزرسان این سیستم‌عامل تا به حال حجیم و متعدد بوده‌اند. مایکروسافت قصد ندارد بعد از ویندوز ۱۰ نسخه جدیدی از این سیستم‌عامل عرضه کند و تنها به به روزرسانی فایل ها و بخش‌های مختلف این سیستم‌عامل قناعت خواهد کرد.

با استفاده از این پلتفورم تنها مولفه‌های مرتبط با هر وسیله بارگذاری خواهند شد و به عنوان مثال تمامی به‌روزرسانی‌های عرضه شده برای ویندوز ۱۰ بر روی یک گوشی هوشمند نصب نشده و تنها بخش‌های ضروری بارگذاری و منتقل خواهند شد. این امر باعث می‌شود هزینه‌های اینترنت اضافی هم به کاربران تحمیل نشود.

مایکروسافت قصد دارد از این طریق بارگذاری بسته‌های به‌روزرسان ویندوز ۱۰ برای گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی را به شیوه‌ای مناسب مدیریت کند و وعده داده پلتفورم مذکور موجب کاهش ۳۵ درصدی حجم هر بسته به‌روزرسان می‌شود. خدمات مذکور از اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود.
کد مطلب: 46328
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام