۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱

اینتل به دنبال توسعه بازار اینترنت اشیاء

ایتنا- شرکت اینتل در برنامه‌های خود قصد دارد تا پروژه اینترنت اشیاء را در اولویت بالاتری قرار بدهد و به همین دلیل نیز پوشش خود بر این بازار را توسعه می‌دهد.
اینتل به دنبال توسعه بازار اینترنت اشیاء


شرکت اینتل در برنامه‌های خود قصد دارد تا پروژه اینترنت اشیاء را در اولویت بالاتری قرار بدهد و به همین دلیل نیز پوشش خود بر این بازار را توسعه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بازار اینترنت اشیاء یکی از بازارهای تعیین‌کننده در زمینه ثبات آینده شرکت‌های تولیدکننده تراشه‌های پردازشی به‌حساب می‌آید.

در این میان شرکت کوالکام به‌تازگی با خریداری کردن شرکت NXP با رقم ۴۷ میلیارد دلار، حضور خود در این بازار را هر چه بیشتر تثبیت‌ کرد.

 

این امر موجب شده است تا دیگر غول تولیدکننده پردازنده در جهان یعنی شرکت اینتل نیز به دنبال توسعه بازار مربوط به اینترنت اشیاء برای خود باشد.

بر اساس این طرح، شرکت اینتل رویکردی تهاجمی برای خریداری کردن شرکت‌های مختلف از خود نشان داده است تا بتواند ابعاد جدیدی را به بازار خود وارد سازد.

در این راستا این غول فناوری قصد دارد تا شرکت‌های متعددی را خریداری کند که در میان این لیست نام‌هایی مانند Altera، Lantiq، Yogitech، Itseez و Nervana Systemsنیز به چشم می‌خورند.
 
کد مطلب: 46279
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام