۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶

تصاحب Level 3 Communications توسط CenturyLink

ایتنا – با ادغام دو شرکت CenturyLink و Level 3، ارزش هر سهم شرکت جدید به ۶۶.۵۰ دلار خواهد رسید، و این برای هر دو شرکت یک موقعیت برنده-برنده محسوب می‌شود.
تصاحب Level 3 Communications توسط CenturyLink


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techradar، شرکت تلکام CenturyLink روز دوشنبه اعلام کرد که درنظر دارد شرکت Level 3 Communications را به صورت بخشی نقدی و بخشی سهام، با بهای ۱۹.۴۳ میلیارد دلار خریداری کند تا بدین ترتیب شبکه فیبر نوری و خدمات داده‌های پرسرعت خود را گسترش دهد.

رویترز نیز روز پنجشنبه از مذاکرات دو شرکت برای ادغام خبر داده بود.

گفته می‌شود پیشنهاد سنچری‌لینک، پرداخت ۲۶.۵ میلیارد دلار به صورت نقدی و تبادل ۱.۴ سهم به ازای هر سهم شرکت Level ۳ است.

گفتنی است در آخرین معاملات ارزش هر سهم Level 3، با ۳.۹ افزایش به قیمت ۵۶.۱۵ دلار رسید، در حالی که ارزش سهام سنچری‌لینک بدون تغییر باقی ماند.

بنابر این قرارداد، خدمات سازمانی Level 3 با شبکه سنچری‌لینک که فراهم‌کننده خدمات اینترنت و تلفن به میلیون‌ها مشتری است، ترکیب خواهد شد.

گفتنی است ارزش این معامله با درنظر گرفتن میزان بدهی خالص، معادل ۳۴ میلیارد دلار خواهد بود. این ادغام که در طی آن ارزش هر سهم به ۶۶.۵۰ دلار خواهد رسید، برای هر دو شرکت یک موقعیت برنده-برنده محسوب می‌شود.

خبر فوق درست زمانی در رسانه‌ها بازتاب یافته است که مشتریان سازمانی هر دو شرکت درصدد برخورداری از پهنای باند بیشتر و خدمات پرسرعت‌تر هستند تا بتوانند برای به پیش بردن کسب و کارشان، داده‌های خود را منتقل نمایند.


انتظار می‌رود این تصاحب در اواسط سال ۲۰۱۷ نهایی شود و تا آن زمان، شبکه سنچری‌لینک فیبر خود را تا ۲۰۰ هزار مایل گسترش خواهد داد.

همچنین، سهامداران سنچری‌لینک صاحب ۵۱ درصد از این شرکت ترکیبی خواهند بود و باقی سهام، از آن سهامداران Level 3 خواهد بود.
 
کد مطلب: 46273
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام