۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۱

مایکروسافت در حال کار بر روی دو فناوری لمسی برای واقعیت مجازی

ایتنا- شرکت مایکروسافت در حال تلاش برای بهبود شرایط سامانه‌های واقعیت مجازی است و در این میان دو سیستم لمسی برای این سامانه‌ها در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارند.
مایکروسافت در حال کار بر روی دو فناوری لمسی برای واقعیت مجازی


شرکت مایکروسافت در حال تلاش برای بهبود شرایط سامانه‌های واقعیت مجازی است و در این میان دو سیستم لمسی برای این سامانه‌ها در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، واقعیت مجازی را می‌توان بدون شک یکی از مهم‌ترین بازارهای آینده شرکت‌های بزرگ فناوری به‌حساب آورد.

در این میان شرکت‌هایی مانند مایکروسافت در حال تلاش هستند تا نه‌تنها در این بازار حضور داشته باشند بلکه بتوانند به‌عنوان مولفان آینده این فناوری شناخته شوند.

 

در این میان مایکروسافت در حال تلاش است تا سیستم لمسی ویژه‌ای را برای واقعیت مجازی طراحی کند که موجب می‌شود تا رابط کاربری این سامانه‌ها دستخوش تغییراتی شگرف شود.

در این راستا این غول سیلیکون ولی دو طرح ویژه برای این رابط لمسی ارائه‌ شده‌اند که مایکروسافت در حال تلاش برای شکل دادن به هر دو مورد یاد شده است.

این دو فناوری، لمس عادی ('NormalTouch) و لمس بافتی (TextureTouch) نام دارند و البته هر دو مورد در نخستین مراحل تحقیق و توسعه به سر می‌برند.
 
کد مطلب: 46269
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام