کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرونده دادگاهی عجیب برای آمازون

23 آبان 1395 ساعت 0:05

ایتنا- به‌تازگی شرکت آمازون با یک پرونده دادگاهی بسیار عجیب‌وغریب روبرو شده است که به‌موجب آن یک خانواده به علت آتش‌سوزی در خانه خود به‌واسطه یک هاوربرد درخواست خسارتی 30 میلیون دلاری از این شرکت کرده‌اند.




به‌تازگی شرکت آمازون با یک پرونده دادگاهی بسیار عجیب‌ و غریب روبرو شده است که به‌موجب آن یک خانواده به علت آتش‌سوزی در خانه خود به‌واسطه یک هاوربرد درخواست خسارتی ۳۰ میلیون دلاری از این شرکت کرده‌اند.


به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitalspy، هاوربرد یکی از وسایل تفریحی مدرن است که البته تعداد اخبار عجیب‌ و غریب درباره آتش‌سوزی‌های آن بیش از ماهیت اصلی این محصول به رسانه‌ها راه یافته است.

در این میان به‌تازگی یک خانواده اهل نشویل در ایالات‌متحده آمریکا اقدام به ارائه یک شکایت دادگاهی علیه شرکت آمازون کرده‌اند که در مرکز این شکایت، یک هاوربرد قرار دارد.

 

ماجرا از این‌ قرار است که این خانواده که خانه خود را به‌ واسطه آتش‌سوزی هاوربرد ازدست‌داده‌اند، مدعی هستند که آمازون هیچ‌گونه هشداری در زمینه احتمال آتش‌سوزی به آنها نداده بوده است.

این محصول که به‌عنوان هدیه سال نوی میلادی برای فرزند این خانواده خریداری‌شده بود، از طریق وب‌سایت آمازون عرضه‌ شده بود و به همین دلیل نیز این خانواده آمازون را برای عدم ارائه اطلاعات کافی درباره دستگاه یادشده مقصر می‌دانند.

بر اساس این شکایت، آمازون در وب‌سایت خود هیچ‌گونه هشداری درباره خطر آتش گرفتن مدل FITURBO F1 را قرار نداده بوده است و این امر به معنی این است که مشتریان با اعتماد به اطلاعات ارائه‌شده توسط آمازون، این محصول را خریداری کرده‌اند و به همین دلیل نیز خانه یک میلیون دلاری این خانواده در آتش سوخته است.
 


کد مطلب: 46268

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46268/پرونده-دادگاهی-عجیب-آمازون

ايتنا
  https://www.itna.ir