کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعلام پیامکی تعداد موبایل های ثبت شده به نام مشترک فراهم شد

خبرگزاری مهر , 9 آبان 1395 ساعت 16:08

ایتنا-معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، از امکان استعلام تعداد خطوط ثبت شده به نام مشترکان تلفن همراه از طریق سرویس پیامک خبر داد.




به گزارش ایتنا از مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی این امکان را به منظور تسهیل در استعلام تعداد خطوط ثبت شده ارتباطات سیار به نام مشترکان اعلام کرد.

از این رو مشترکان تلفن همراه می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ از تعداد خطوط ثبت شده به نام آنها در اپراتورهای تلفن همراه کشور باخبر شوند.

همچنین امکان استعلام تعداد خطوط از طریق مراجعه به سایت http://mobilecount.cra.ir وجود دارد و مشترکان می‌توانند از طریق یک خط تلفن همراه که مطمئن هستند متعلق به خودشان بوده و اطلاعات آنها مانند کد ملی به درستی ثبت شده است، تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان را استعلام کنند.

مشترکان تلفن همراه درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان برای جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده از خطوط می‌توانند شخصا به دفاتر خدمات مشترکین اپراتورها مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی از تمامی خطوط به نام خود آگاه شده و برای قطع هر یک از سیم‌کارت‌ها اقدام کنند.


کد مطلب: 46264

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46264/استعلام-پیامکی-تعداد-موبایل-های-ثبت-شده-نام-مشترک-فراهم

ايتنا
  https://www.itna.ir