۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس:

با افزایش قیمت ثبت‌نام تلفن‌ثابت مخالف بودم

رویه ارائه‌ خدمت اصلاح نشود مشکل درآمد مخابرات حل نخواهد شد
ایتنا - رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس بر این اعتقاد است که مشکل درآمدی شرکت مخابرات ایران با افزایش هزینه ثبت‌نام خط تلفن ثابت حل نمی‌شود.
با افزایش قیمت ثبت‌نام تلفن‌ثابت مخالف بودم


رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس با اشاره به افزایش اخیر قیمت ثبت‌نام تلفن‌ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان گفت: از ابتدا با افزایش قیمت ثبت‌نام تلفن‌ثابت مخالف بودم زیرا معتقدم این رویه اشتباه است.


به گزارش ایتنا از فارس، رمضان‌علی سبحانی‌فر با اشاره به افزایش اخیر قیمت ثبت‌نام تلفن‌ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان و سوال یکی از نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات در این باره که پس گرفته شد، گفت: از ابتدا با افزایش تعرفه ثبت‌نام خط تلفن ثابت مخالف بودم.

رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس تصریح کرد: معتقدم مشکل درآمدی شرکت مخابرات ایران با افزایش هزینه ثبت‌نام خط تلفن ثابت حل نمی‌شود.

وی گفت: اینکه از ابتدای اشتراک هزینه ببیشتر برای شروع اشتراک دریافت خدمت بگیریم منطقی نیست؛ بلکه کسب درآمد بیشتر باید در ادامه اشتراک با ارائه خدمات ارزش افزوده و خدمات جدیدتر فراهم شود و هر مشترک که از خدمت جدیدتری استفاده کرد هزینه آن را بپردازد.

سبحانی فر ادامه داد: مادامی که این رویه تغییر نکند در آینده نیز خواهیم دید که این افزایش تعرفه ثبت‌نام دردی را دوا نخواهد کرد.
کد مطلب: 46250
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام