کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افت شدید بازار جهانی ساعت‌های هوشمند

9 آبان 1395 ساعت 3:12

ایتنا- به نظر می‌رسد که ساعت‌های هوشمند چندان مورد اقبال کاربران قرار ندارند و آمار جهانی خبر از کاهش فروش این محصولات به کمتر از نصف می‌دهند.




به نظر می‌رسد که ساعت‌های هوشمند چندان مورد اقبال کاربران قرار ندارند و آمار جهانی خبر از کاهش فروش این محصولات به کمتر از نصف می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، ساعت‌های هوشمند یکی از عجیب‌ترین فناوری‌های جهان به‌حساب می‌آیند و جالب‌تر آنکه برخی از متخصصان عرصه فناوری، اساسا وجود آنها را غیرضروری دانسته‌اند.

حال آمار و ارقام به‌دست‌آمده از فروش این محصولات نشان می‌دهد که کاربران نیز چندان از آنها استقبال نمی‌کنند و بدین ترتیب شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییر معادلات شرکت‌ها در عرضه آنها باشیم.

 

آخرین آمار ارائه‌ شده توسط بنگاه آماری و تحلیلی IDC نشان از این دارد که میزان کلی فروش ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی با افتی ۵۱.۶ درصدی روبرو بوده است.

به‌ این‌ ترتیب در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی تنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه ساعت هوشمند به فروش رسیده است که در مقایسه با آمار بیش از ۵ و نیم میلیونی فروش در بازه زمانی سال گذشته نشان از بحران حاکم در این بازار دارد.

شایان‌ ذکر است که اپل با مالکیت ۴۱.۳ درصد از کل فروش، بهترین شرکت در این زمینه بوده است و رتبه‌های دوم و سوم به گارمین و سامسونگ تعلق دارند.
 


کد مطلب: 46221

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46221/افت-شدید-بازار-جهانی-ساعت-های-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir