۰
plusresetminus
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳

ایسر به دنبال پروژه‌های سری بلندپروازانه

ایتنا- جیسون چن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسر اعلام کرده است که این شرکت چند پروژه بزرگ را در دستور کار خود دارد که تا چند هفته آینده به رسانه‌ها معرفی خواهند شد.
ایسر به دنبال پروژه‌های سری بلندپروازانه


«جیسون چن» به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسر اعلام کرده است که این شرکت چند پروژه بزرگ را در دستور کار خود دارد که تا چند هفته آینده به رسانه‌ها معرفی خواهند شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت ایسر بازارهای جدیدی را هدف قرار داده است و بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اجرایی این شرکت، به‌زودی شاهد اخبار هیجان‌انگیزی از این شرکت خواهیم بود.

چن به جزئیات این پروژه‌های جدید اشاره‌ای نکرده است ولی بر اساس اظهارنظر او در طول چند هفته آینده و به‌ احتمال فراوان در طول ماه نوامبر میلادی شاهد ارائه جزئیاتی در این زمینه خواهیم بود.

 

بر اساس گفته‌های چن، شراکت و همکاری ایسر با شرکت‌های Starbreeze و grandPad نه تنها ادامه خواهد داشت بلکه این شرکت قصد توسعه این ارتباطات را دارد.

در زمینه دستگاه‌های کروم‌بوک نیز اظهارت چن نشان‌دهنده این است که ایسر قصد ندارد تا با کاهش چشمگیر قیمت بتواند سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد.

شایان‌ذکر است که چن چندی پیش اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال بازارهای جدید است و به همین دلیل نیز پروژه‌های جدید ایسر ممکن است کاملا با پروژه‌های امروزی آن متفاوت باشند.
 
کد مطلب: 46219
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام