۰
plusresetminus
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷

بحرانی جدید در انتظار تولیدکنندگان کامپیوترهای خانگی

ایتنا- به نظر می‌رسد که بازار تولید کامپیوترهای خانگی نخواهد توانست تا رنگ خوش را به خود ببیند زیرا بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این بازار به‌زودی با مشکل کمبود قطعات روبرو خواهد شد.
بحرانی جدید در انتظار تولیدکنندگان کامپیوترهای خانگی


به نظر می‌رسد که بازار تولید کامپیوترهای خانگی نخواهد توانست تا رنگ خوش را به خود ببیند زیرا بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این بازار به‌زودی با مشکل کمبود قطعات روبرو خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بازار کامپیوترهای خانگی به یک بازار سینوسی بدل شده است و دائما در حال شنیدن اخبار مثبت و منفی از این بازار هستیم.

درست وقتی‌که این بازار و آمارهای فروش مربوط به آن خبر از پیشرفتی هر چند جزئی را می‌دادند، شرکت‌های تولیدکننده کامپیوترهای خانگی با مشکلی جدید روبرو شده‌اند.

 

پیش‌بینی‌ها نشان از این دارند که تولید قطعات بر اساس سفارش‌های ارائه‌ شده به شرکت‌ها پیش نمی‌رود و همین امر می‌تواند بر روی آمار نهایی تولید در این بازار تاثیر منفی بگذارد.

علت این امر این است که شرکت‌هایی که وظیفه تولید قطعات داخلی کامپیوترهای خانگی را داشته‌اند، معمولا در رده‌هایی به‌ غیر از کامپیوترهای خانگی مانند رده تلفن‌های همراه نیز فعال هستند.

با توجه به افزایش سفارش‌های مربوط به تجهیزات داخلی تلفن‌های همراه در چند ماه گذشته و سود بهتر این بازار برای تولیدکنندگان قطعات، این شرکت‌ها سفارش‌های مربوط به کامپیوترهای خانگی را با تاخیر روبرو کرده‌اند و این تاخیر از ابتدای ماه نوامبر شروع به نشان دادن خود خواهد کرد.
 
کد مطلب: 46187
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام