۰
plusresetminus
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸

«پاوربانک» خورشیدی، یاریگر مسافران

ایتنا - مشکل پاوربانک‌های قدیمی این است که باید خودشان را نبز در برق زده و شارژ کنید اما با PowerPro با انرژی خورشید گوشی خود را شارژ کنید.
«پاوربانک» خورشیدی، یاریگر مسافران


با تغییر سبک زندگی، بیشتر ما هنگامی که خارج از خانه هستیم نیاز داریم که یک پاوربانک در اختیار داشته باشیم تا به محض تمام شدن شارژ گوشی، تبلت، لپ تاپ و... بتوانیم آن را شارژ کنیم.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، این موضوع در سفر نمود بیشتری دارد و اگر هم جزو کسانی باشید که سفرهای طولانی زمینی دارید مطمئناً مجبور به استفاده از وسایل متعددی هستید که همگی هم نیاز به شارژ شدن دارد. خرید پاوربانک برای تک‌تک گجت‌ها چندان خوشایند نیست به همین دلیل هم Jackery یک کمپانی تولید باتری‌های قابل حمل به این عرصه ورود کرده است.

این کمپانی با ارائه پاوربانکی به نام Power Pro که با انرژی خورشید کار می‌کند گام بزرگی در کمک به کاربران برداشته است. این پاوربانک که می‌توان آن را به جای ژنراتور بزرگ مورد استفاده قرار داد، می‌تواند به طور همزمان از طریق پنل خورشیدی شارژ شود و انرژی مورد نیاز دستگاه‌های شما را نیز تأمین کند. این پاوربانک که ۴/۵ کیلوگرم وزن دارد با ولتاژهای مختلف قابل تنظیم است و همچنین دو پورت یو.اس.بی‌ در آن طراحی شده است. این پاوربانک همچنین قابلیت تبدیل برق AC/DC به یکدیگر را نیز دارد و در هوای کاملاً آفتابی، می‌تواند در عرض ۶ تا ۷ ساعت به طور کامل شارژ شود. Power Pro همچنین دارای یک صفحه نمایشگر است که نشان می‌دهد این پاوربانک چه زمانی نیاز به شارژ شدن دارد. باید گفت هیچ یک از تکنولوژی‌های به کار رفته در این پاوربانک جدید نیستند ولی نحوه قرار گرفتن آن‌ها کنار یکدیگر، یک ایده جالب بوده است.

Power Pro می‌تواند یک مینی‌یخچال را برای ۱۰ ساعت و یک تلویزیون را برای ۴ ساعت کار شارژ کند. با انرژی این پاوربانک همچنین می‌توان ۴ تا ۷ لپ‌تاپ یا ده‌ها گوشی را شارژ کرد. Power Pro اکنون در سایت کیک‌استارتر به منظور جمع‌آوری سرمایه، با بهای ۳۷۵ دلار پیش فروش می‌شود و البته انتظار می‌رود که این وسیله در فوریه ۲۰۱۷ (بهمن ماه) با بهای ۶۷۵ دلار راهی بازار شود که البته اگر کسی بخواهد پنل خورشیدی آن را نیز خریداری کند بهایش به هزار و ۳۹۸ دلار خواهد رسید.
کد مطلب: 46101
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام