۰
plusresetminus
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵

سود هر سهم همراه اول امسال ۱۳ درصد رشد می‌کند

ایتنا - 89 درصد از مالکیت اپراتور همراه اول با داشتن سه میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۴۴ سهم از شرکت ارتباطات سیار برای مخابرات است.
سود هر سهم همراه اول امسال ۱۳ درصد رشد می‌کند


براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از عملکرد واقعی شش ماهه شرکت ارتباطات سیار ایران، سود هر سهم این شرکت برای سال جاری ۷۱۵۰ ریال خواهد شد.


به گزارش ایتنا از تسنیم، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ براساس عملکرد واقعی شش ماهه حساب‌رسی نشده، اعلام کرد که سود هر سهم مبلغ ۷,۱۵۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات است.

این اپراتور با سرمایه ثبت‌شده ۴۰۰ میلیارد تومان تا آخر شهریور ماه گذشته سود عملیاتی بالغ بر یک هزار و ۵۹۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان را ثبت کرده و برآوردها حاکی از آن است که این شاخص تا پایان سال جاری به بیش از سه هزار و ۷۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان خواهد رسید.

براساس گزارش‌های آماری مربوط به درآمدهای این اپراتور اگر پیش‌بینی‌ها پیرامون سود هر سهم تحقق یابد، سود هر سهم این شرکت با رشد ۱۳ درصدی به نسبت سال گذشته مواجه خواهد شد.

از آن جهت که گفته شده سود خالص (پس از کسر مالیات) این شرکت در پایان سال جاری بیش از دو هزار و ۸۶۰ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان خواهد بود، صاحبان سهام آن گفته‌اند که تقسیم سود هر سهم بر اساس ۸۰ درصد سود خالص احصا شده باشد.

شرکت مخابرات ایران با داشتن سه میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۴۴ سهم از شرکت ارتباطات سیار ایران ۸۹.۴۶ درصد از مالکیت همراه اول را داراست.
کد مطلب: 46096
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام