کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چینی‌ها در صرف هزینه برای برنامه‌های موبایلی رکورد زدند

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1395 ساعت 12:22

ایتنا - علاقه بیش از حد چینی‌ها به بازی‌های موبایلی باعث رشد استفاده آن‌ها از App Store و کسب رتبه اول در استفاده از این برنامه شده است.




کاربران سیستم‌عامل iOS در چین در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ حدود ۱.۷ میلیارد دلار را صرف این کار کردند و رکوردی جالب توجه را به ثبت رساندند.


به گزارش ایتنا از فارس، چینی‌ها با صرف این مبلغ قابل توجه ۱۵ درصد بیشتر از آمریکایی‌ها برای خرید برنامه‌های موبایلی آیفون و آیپد هزینه کردند و رتبه اول را کسب نمودند.

بررسی‌های موسسه تحلیلی App Annie نشان‌دهنده رشد تدریجی App Store در چین است. در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ چینی‌ها ۷۰۰ میلیون دلار در این بازار هزینه کردند که کمتر از آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها بود. اما علاقه چینی‌ها به بازی‌های موبایلی باعث رشد استفاده آن‌ها از App Store شده است.

بررسی‌های App Annie نشان می‌دهد اگر چه ۷۵ درصد از برنامه‌های موبایلی فروشگاه موبایلی اپل را بازی تشکیل نمی‌دهد، اما ۷۵ درصد از درآمد اپل از محل فروش برنامه‌های بازی موبایلی است.

برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده بعد از بازی‌های موبایلی دومین مجموعه از برنامه‌های پرطرفدار را تشکیل می‌دهد. از برنامه appهای محبوب در این بخش می‌توان به Youku مشابه با یوتیوب و Tencent Video اشاره کرد. بخش عمده صرف هزینه چینی‌ها برای پرداخت‌های درون برنامه‌ها صورت می‌گیرد و نه خرید خود برنامه‌های موبایلی.


کد مطلب: 46094

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46094/چینی-ها-صرف-هزینه-برنامه-های-موبایلی-رکورد-زدند

ايتنا
  https://www.itna.ir