۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد

واکنش به مهلت 2 روزه مصرف 2 گیگ اینترنت هدیه سرشماری

اپراتورها 86 میلیون پیامک دعوت به سرشماری ارسال کردند
ایتنا - اپراتورهای تلفن‌همراه برای شرکت در طرح ملی سرشماری، ۸۶ میلیون پیامک برای کاربران ارسال و در آن لینک ثبت نام سرشماری ۹۵ را ارائه کرده‌اند.
واکنش به مهلت 2 روزه مصرف 2 گیگ اینترنت هدیه سرشماری

رئیس رگولاتوری گغت: ۳ اپراتور تلفن‌همراه برای شرکت در طرح ملی سرشماری، از روز یک شنبه تا دوشنبه، ۸۶ میلیون پیامک برای کاربران ارسال و در آن لینک ثبت نام سرشماری ۹۵ را ارائه کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس، علی اصغر عمیدیان گفت: اپراتورهای همراه، مانند اپراتورهای ثابت اینترنت با اشتیاق در طرح ملی سرشماری شرکت کردند و از روز یک شنبه تا دوشنبه، ۸۶ میلیون پیامک برای کاربران ارسال شده که در آن‌ها لینک ثبت نام سرشماری ۹۵ ارائه شده تا به صورت رایگان ثبت‌نام کنند و در صورت موفقیت برای ثبت نام ۲ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص شایعه‌ای درباره اینکه برخی اپراتورها اعلام کرده‌اند که باید این دو گیگ اینترنت دوروزه مصرف شود گفت: چنین بحثی مطرح نیست اگر مردم مواردی رامشاهده کردند می‌توانند به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهند.

معاون وزیر ارتباطات رایگان بودن ثبت نام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح موجب می‌شود تا مردم شیرینی استفاده از شبکه ملی اطلاعات را حس کنند.
کد مطلب: 46030
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Romania
شما لطفا اون سامانه استعلام خطوط رو درست کنید!
کاملا هنگ کرده ومسدود شده
امین
feedback
Iran, Islamic Republic of
الان آسیاتک در پنل خود دو گیگ را مهلت دو روزه تعیین کرده است. پس لطفا رسیدگی کنید.