کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام اپراتورهای موبایل درباره اینترنت رایگان سرشماری

خبرگزاری ايسنا , 26 مهر 1395 ساعت 13:52

ایتنا- اپراتورهای مختلف تلفن همراه با ارسال پیامک‌هایی به مشترکان خود از واگذاری اینترنت رایگان به افراد شرکت کننده در سرشماری اینترنتی خبر دادند.





پیش از این اعلام شده بود که به شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی یک گیگابایت اینترنت رایگان داده خواهد شد موضوعی که بعدها از سوی مدیر مرکز امار به دو گیگ تغییر داده شد با این وجود وزیر ارتباطات پیگیری این موضوع را به رگولاتوری سپرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اما طی روزهای گذشته اپراتورها بر این نکته تاکید داشتند که مطلبی درباره واگذاری این حجم به آنها ابلاغ نشده است با اینحال امروز مسئولان وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها از ابلاغ دستور العمل مربوطه خبر دادند.

بر این اساس طی ساعات گذشته اپراتورهای تلفن همراه با ارسال پیامکی به مشترکان خود بر واگذاری این حجم تاکید کردند.

البته همچنان در مورد برخی اپراتورها از جمله ایرانسل توضیح شفافی نداده اند که در نهایت چه حجمی را از چه تاریخی ارائه خواهند کرد.

در متن پیامک همراه اول آمده است:
مشترکین محترم: شما می توانید در مهلت قانونی سرشماری اینترنتی سال ۹۵، با استفاده از اینترنت پر سرعت همراه اول به صورت رایگان از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.
www.sarshomari95.ir

همچنین در متن پیامک اپراتور دوم یا ایرانسل آمده است:

مشترک گرامی: از طریق شبکه ایرانسل، بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور و با بالاترین سرعت اینترنت، به صورت رایگان در سرشماری اینترنتی سال ٩٥ از آدرس زیر شرکت فرمایید:

www.sarshomari95.ir

اپراتور سوم یا رایتل نیز در قالب پیامک ارسالی خود اعلام کرد:

مشترک گرامی،

تا پایان روز ۲۷ مهرماه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۹۵ شرکت نمایید و از ۲ گیگابایت اینترنت پرسرعت همراه هدیه بهره مند شوید.

فعال سازی بسته در تاریخ ۱ آبان ماه صورت می پذیرد.

شماره رایتل خود را در مراحل تکمیل فرم به عنوان سرپرست خانوار وارد نمایید.


https://www.sarshomari95.ir


کد مطلب: 46001

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46001/پیام-اپراتورهای-موبایل-درباره-اینترنت-رایگان-سرشماری

ايتنا
  https://www.itna.ir