۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۴

سود جالب سامسونگ از گلکسی نوت ۷

ایتنا- به نظر می‌رسد که سامسونگ در بازار شرق آسیا توانسته است تا بر بحران مربوط به گلکسی نوت 7 فائق بیاید و ضررهای ناشی از این تلفن همراه را با فروش بیشتر مدل‌های دیگر جبران کند.
سود جالب سامسونگ از گلکسی نوت ۷


به نظر می‌رسد که سامسونگ در بازار شرق آسیا توانسته است تا بر بحران مربوط به گلکسی نوت ۷ فائق بیاید و ضررهای ناشی از این تلفن همراه را با فروش بیشتر مدل‌های دیگر جبران کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، ماجرای تلفن همراه گلکسی نوت ۷ و آتش گرفتن آن به‌ هیچ‌ عنوان خبر جدیدی به‌حساب نمی‌آید ولی این ماجرا ابعاد جدید و نسبتا مثبتی برای سامسونگ در بازار شرق آسیا به همراه داشته است.

به نظر می‌رسد که طرح ارائه شده توسط سامسونگ جهت پس دادن پول مشتریان و یا جایگزینی دستگاه آنها به‌خوبی توسط کاربران موردپذیرش قرارگرفته است.

 

بر اساس این طرح کاربران می‌توانند یا هزینه کامل خرید تلفن همراه خود را از سامسونگ دریافت نموده و یا یکی دیگر از محصولات سامسونگ را به‌جای دستگاه خود دریافت کنند.

حال آمار به‌ دست‌ آمده از شرق آسیا نشان می‌دهد که درصد بسیار زیادی از کاربران برای تعویض تلفن همراه خود اقدام کرده و به‌ هیچ‌ عنوان به دنبال پس گرفتن پول خود نرفته‌اند.

آمار به‌دست‌آمده خبر از درخواست ۹۰ درصدی تعویض با گلکسی اس ۷ در کشورهایی مانند تایوان می‌دهند و علاوه بر آن این امر موجب افزایش درخواست برای مدل گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز شده است.
 
کد مطلب: 45980
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام