۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶

اسرار نهفته ویندوز ۱۰ خبر از یک به‌روزرسانی بزرگ می‌دهند

ایتنا- به نظر می‌رسد که ویندوز 10 دومین بسته به‌روزرسانی بزرگ و اصلی خود را در ماه مارس سال 2017 میلادی دریافت خواهد کرد.
اسرار نهفته ویندوز ۱۰ خبر از یک به‌روزرسانی بزرگ می‌دهند


به نظر می‌رسد که ویندوز ۱۰ دومین بسته به‌روزرسانی بزرگ و اصلی خود را در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی دریافت خواهد کرد.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، ویندوز ۱۰ علیرغم تمامی فراز و نشیب‌های خود در زمینه مدیریت بازار و نحوه عرضه، یکی از پرکاربرترین موارد در میان تمامی سیستم‌ عامل‌های جهان به‌ حساب می‌آید.

مدتی است شایعاتی درباره به‌روزرسانی بزرگ بعدی برای این سیستم عامل به گوش می‌رسند و به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به‌زودی و نزدیک به ۵ ماه دیگر عرضه خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این بسته به‌روزرسانی که ویندوز ۱۰ رداستون ۲ نام خواهد داشت، در ماه مارس سال آینده میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این تاریخ هنوز توسط مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام نشده است ولی یکی از کاربران سیستم‌های عامل مایکروسافت توانسته است تا با استفاده جستجوی اطلاعات موجود در نسخه‌های فعلی ویندوز به این اطلاعات دسترسی پیدا کند.

این کاربر که با نام کاربری WalkingCat در اینستاگرام فعالیت می‌کند با بررسی فایل‌های سیستمی موجود در ویندوز سرور ۲۰۱۶ توانسته است تا به اطلاعات مربوط به عرضه نسخه بعدی ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا نماید.
 
کد مطلب: 45973
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام