کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید آیفون 7 قفل نشده به طور قانونی ممکن شد

خبرگزاری فارس , 25 مهر 1395 ساعت 13:32

ایتنا - اپل بالاخره دربرابر مشتریان خود تسلیم شد و آیفون ۷ بدون سیم‌کارت قفل شده را در دسترس آن‌ها قرار داد.




اپل سرانجام به مشتریان آیفون ۷ در آمریکا امکان داد بدون نیاز به قفل شکنی از این گوشی هوشمند آن را به طور قانونی و بدون قرارداد با اپراتور خاصی خریداری کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، دسترسی به آیفون قفل شکسته که بدون قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه در دنیا قابل استفاده باشد، همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن همراه در سراسر جهان بوده است.

به دنبال فشارهای کاربران علاقمند به اپل سرانجام این شرکت در برابر مشتریان خود تسلیم شد و آیفون ۷ بدون سیم‌کارت قفل شده را در دسترس کاربران قرار داد.

مقاومت اپل در برابر این خواست مشتریان خود تا به حال باعث شده بود هک کردن آیفون برای شکستن قفل آن به کسب‌و‌کاری جذاب برای بسیاری از هکرها مبدل شود و به فاصله کوتاهی بعد از عرضه هر مدل جدید از آیفون تعدادی هکر برای شکستن قفل آن اقدام کنند.

علاقه‌مندان به خرید آیفون ۷ قفل نشده می‌توانند به فروشگاه آنلاین اپل مراجعه کرده و سفارش‌های خود را ثبت کنند. البته در این روش کاربران باید هزینه بسیاری بیشتری برای خرید آیفون ۷ بپردازند که برای آیفون ۷ برابر با ۶۴۹ دلار و برای آیفون ۷ پلاس برابر با ۷۶۹ دلار است.

کاربران بعد از خرید این آیفون‌ها می‌توانند از سیم‌کارت‌های هر اپراتوری به طور دلخواه در آن‌ها استفاده کنند. تحویل آیفون‌های ۷ خریداری شده در آمریکا بین یک تا سه روز کاری زمان می‌برد. این زمان در مورد آیفون ۷ پلاس بین سه تا چهار هفته است.


کد مطلب: 45967

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45967/خرید-آیفون-7-قفل-نشده-طور-قانونی-ممکن

ايتنا
  https://www.itna.ir