۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶

ایتنا - امسال برای دومین سال پیاپی پاویون جمهوری اسلامی ایران در یکی از بهترین مکان‌های نمایشگاه جیتکس و با حضور ۸ شرکت بعثت، داده‌ورز، پارسه پلاس، قاصدک، تل سی ، TSIT، پایون آریا و فرابر در فضایی در حدود ۱۲۶ متر مربع از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.


پاویون جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی با حضور ۸ شرکت فعال در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ دوبی برقرار می‌شود.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی جیتکس در ایران، درپی استقبال بی‌نظیر شرکت‌های ایرانی از پاویون ایران در جیتکس ۲۰۱۵ دوبی، امسال برای دومین سال پیاپی پاویون جمهوری اسلامی ایران در یکی از بهترین مکان‌های نمایشگاه جیتکس و با حضور ۸ شرکت بعثت، داده‌ورز، پارسه پلاس، قاصدک، تل سی ، TSIT، پایون آریا و فرابر در فضایی در حدود ۱۲۶ متر مربع از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

همچنین به دلیل استقبال شرکت‌های خارجی فعال در صنعت ICT از نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب و کار در صنعت ICT ایران که در حاشیه نمایشگاه جیتکس سال گذشته برگزار شد، دومین همایش با همین نام در سال جاری نیز در روز ۱۹ اکتبر۲۰۱۶ ازساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر با حضور جناب آقای سبحانی فر رئیس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی و مسولان مرکز پژوهش‌های مجلس، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران و فعالان بخش خصوصی این حوزه، مسولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری در محل برگزاری نمایشگاه جیتکس در مرکز تجارت جهانی دوبی مقابل سالن شماره ۸ بالای سالن مکتوم اتاق جلسات CوD برگزار می‌شود.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، اطلاع‌رسانی درخصوص برگزاری این همایش توسط برگزارکنندگان نمایشگاه جیتکس به کلیه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه همچنین بازدیدکنندگان صورت گرفته است و تاکنون مدیرعامل شرکت visa ،مسوولان شرکت SAP ،مسوولان شرکت LG ، پاویون نیجریه و پاویون تایوان برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

یادآور می‌شود که نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ دوبی در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۶ مصادف با ۲۵ تا ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ در محل مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می‌شود.
 
کد مطلب: 45959
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام