کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیریت هوشمند شماره‌های تلفن

25 مهر 1395 ساعت 9:16

ایتنا - با استفاده از اپلیکیشن +Delete Contacts مخاطبان خود را در گوشی هوشمندتان مدیریت کنید.




یکی از بزرگترین مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند هنگام خرید یک گوشی جدید، انتقال شماره‌‌های دفترچه تلفن الکترونیکی آن‌ها به دستگاه جدید است.


به گزارش ایتنا از ایران‌آنلاین، اگر خیلی سر از همگام‌سازی یا نحوه انتقال شماره‌ها از گوشی به حافظه یا سیم‌کارت درنیاورید کارتان سخت‌تر هم می‌شود. انتقال شماره تلفن‌ از یک گوشی قدیمی به گوشی‌های آیفون شاید برای برخی از کاربران سخت‌تر هم باشد.

اگر به عنوان کاربر سیستم‌عامل ios به دنبال یک راه آسان برای انتقال شماره‌های تلفن خود به گوشی جدیدتان هستید یا می‌خواهید یک نسخه پشتیبان از فهرست مخاطبان دفترچه تلفن گوشی خود داشته باشید از اپلیکیشن +Delete Contacts کمک بگیرید. با این اپ حتی اگر نحوه پشتیبان‌گیری به کمک سرویس آی‌کلاد آیفون را هم ندانید می‌توانید یک نسخه پشتیبان از مخاطبان خود را در ایمیل یا حساب گوگل‌درایوتان داشته باشید.

این اپلیکیشن مخاطبان تکراری در فهرست دفترچه تلفن شما را نیز حذف خواهد کرد تا شما به‌راحتی و به‌سرعت به مخاطبانی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. این برنامه یک برنامه کاربردی برای مدیریت شماره‌های تلفن شما در سیستم‌عامل ios خواهد بود که از داشتن آن ضرر نخواهید کرد. اما به عنوان کاربران سیستم‌عامل اندروید اگر به دنبال راهی برای مدیریت شماره‌های تلفن روی گوشی خود هستید می‌توانید از Duplicate Contacts & Utilities استفاده کنید. با این اپ می‌توانید به راحتی مخاطبان روی گوشی خود را مدیریت و شماره‌های تکراری روی آن را پاک کنید.

در واقع شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی تمام مخاطبان تکراری در گوشی خود را شناسایی و تنها با چند کلیک ساده به طور کامل آن‌ها را از بین ببرید. بجز این اپ می‌توانید در همین زمینه از Contacts Cleaner Merge & Clean هم کمک بگیرید. هر دو برنامه برای مدیریت مخاطبان به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.


کد مطلب: 45948

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45948/مدیریت-هوشمند-شماره-های-تلفن

ايتنا
  https://www.itna.ir