۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷

فوجیتسو هزاران کارمند خود را در آلمان و انگلیس اخراج می‌کند

ایتنا - شرکت فناوری ژاپنی فوجیتسو از اخراج ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارمند خود در کشور آلمان خبر داده است. این شرکت ۱۸۰۰ کارمندش را در انگلیس هم اخراج می‌کند.
فوجیتسو هزاران کارمند خود را در آلمان و انگلیس اخراج می‌کند



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از رویترز، ۱۸۰۰ کارمند اخراجی فوجیستو در انگلیس برابر با ۱۸ درصد از نیروی کار این شرکت در این کشور هستند.


واحد آلمانی فوجیتسو دارای ۱۲ هزار نیروی کار است که اخراج ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از آن ها بعد از بررسی‌های مفصل و با هدف کاهش هزینه های این شرکت صورت می‌گیرد. بخش عمده افراد اخراج شده در آلمان در بخش عملیات سیستم‌های فناوری اطلاعات و خدمات توسعه‌ای مشغول به کار هستند.

فوجیتسو یک شرکت سازنده تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات ژاپنی و چندملیتی است که هم‌اکنون پس از IBM و HP به‌عنوان سومین ارائه‌کننده خدمات فناوری اطلاعات در جهان، محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو قرار دارد.

فوجیتسو که در سال ۱۹۳۵ تاسیس شده، در بیش از ۷۰ کشور خدمات و محصولاتی همچون انواع نرم‌افزار و سخت‌افزارهای رایانه‌ای، مدیریت فناوری اطلاعات و مشاوره اطلاعاتی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، چاپگر، اسکنر و سرورهای کامپیوتری ارائه می‌دهد.
کد مطلب: 45945
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام