۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵

حمل و نقل نوت ۷ در خطوط هوایی آمریکا جرم قضایی شناخته شد

ایتنا - خطوط‌ هوایی آمریکا حمل نوت 7 در داخل هواپیما را چه روشن و چه خاموش یک جرم قضایی دانستند و مجرم جریمه نیز ‌می‌شود.
حمل و نقل نوت ۷ در خطوط هوایی آمریکا جرم قضایی شناخته شد


حمل نوت ۷ سامسونگ چه خاموش و چه روشن در پروازهای آمریکایی غیرقانونی شد و دارنده آن تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و جریمه هم می‌شود.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، زین‌پس مسافران هواپیماهای خطوط آمریکایی حق ندارند نوت ۷ با خود داشته باشند، چه روشن، چه خاموش!

از ظهر روز شنبه ۱۵ اکتبر به‌وقت نیویورک تمام مسافران دارنده نوت ۷ متوقف می‌شوند و با دارنده آن برخورد قانونی خواهد شد.

وزارت ترابری آمریکا در بیانیه رسمی اعلام کرد هیچ مسافری حق حمل نوت ۷ چه داخل هواپیما و چه به‌صورت کالا در چمدان را به‌صورت روشن یا خاموش ندارد. این وزارت‌خانه اعلام کرده که برای حفظ جان و ایمنی مسافران این تصمیم اتخاذشده و از شنبه ۱۵ اکتبر اجرایی می‌شود.


بلومبرگ به نقل از وزارت ترابری آمریکا نوشت: اگر مسافری قصد پنهان کردن نوت ۷ خود را داشته باشد و ماموران فرودگاه این موضوع را متوجه شوند، ممکن است تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و جریمه نیز شوند.

دو کمپانی معروف ارسال محموله‌های پستی آمریکا یعنی فدکس و یو‌پی‌اس اعلام کرده‌اند به هیچ وجه نوت ۷ را از طریق هواپیما جابجا نخواهند کرد.

سامسونگ نیز با انتشار بیانیه رسمی از مردم آمریکا خواست تا با وزارت ترابری همکاری کرده و اگر گوشی خود را از اپراتور خریده‌اند، به اپراتور بازگردانند و اگر از خرده فروش‌ها گوشی خود را دریافت کرده‌اند با برنامه بازگرداندن اجباری همکاری کنند.

این در حالی است که حدود نیمی از مردم گوشی‌های خود را تحویل نداده‌اند.
کد مطلب: 45939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام