۲
۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱

اینترنت مخابرات تهران مختل شد

ایتنا- مشترکانی که سرویس پرووایدر آنها مخابرات است با قطعی سرویس و اختلال مواجه شده‌اند.
اینترنت مخابرات تهران مختل شد


شبکه دیتای مخابرات تهران از حوالی یک ساعت گذشته دچار اختلال شده و دلیل آن مشخص نیست.


به گزارش ایتنا از تسنیم، شبکه دیتای شرکت مخابرات تهران از حدود یک ساعت پیش با اختلال مواجه شده و بنابراین مشترکانی که سرویس پرووایدر آنها مخابرات است با قطعی سرویس و اختلال مواجه شده‌اند.

اپراتورهای مرکز تماس شرکت مخابرات تهران نیز این اختلال در شبکه را تأیید کردند و گفتند تا ساعات آینده شبکه به وضعیت عادی بازمی‌گردد اما از ذکر دلیل این قطعی سر باز زده و تنها گفتند که "به ما هم اعلام شده که شبکه مختل است".

این در حالی است که شاخص‌های کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت هیچ‌گونه اختلال، Latency و Packet Loss خارج از حد نرمال را نشان می‌دهد و وضعیت شبکه زیرساخت عادی است.

پیش از راه‌اندازی سامانه اعلام بر لحظه شاخص‌های کیفی شبکه از سوی زیرساخت، شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت در بیشتر این مواقع (اختلال در شبکه) توپ را در زمین شرکت ارتباطات زیرساخت می‌انداختند.
کد مطلب: 45869
نام شما
آدرس ايميل شما


hamid
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، نتيجه گيري انتهاي خبر کاملا غيرکارشناسي مي باشد زيرا اگر اختلال و قطعي در خارج از تجهيزات زيرساخت (بعد از Gateway هاي بين الملل) باشد در سامانه اعلام بر لحظه شاخص‌هاي کيفي شبکه زيرساخت هيچ گونه مشکلي مشاهده نخواهد شد (زيرا اين سامانه تنها وضعيت تجهيزات شرکت ارتباطات زيرساخت را نمايش مي دهد و اختلالات و قطعي هاي بعد از آنها ، همچنين پر بودن لينک هاي بالادست را نمايش نمي دهد ) در حالي که در اين حالت سرويس دهنده هاي پايين دست شبکه زيرساخت مي توانند دچار اختلال و مشکل گردند. با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
از مخابرات اینترنت نگیرید ، اگر از مخابرات اینترنت دارید برید درخواست جمع اوری بدید ، و از شرکتهای دیگری چون آسیا تک و شاتل اینترنت بگیرید تا از شر قطعی ها خلاص بشید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام