۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

ورایزون تخفیف می‌خواهد

ایتنا - شرکت بی‌سیم ورایزون که تصمیم دارد یاهو را با بهای ۴.۸ میلیارد دلار تصاحب کند، پس از اتفاقاتی که برای یاهو افتاده، خواهان تخفیف برای این معامله است.
ورایزون تخفیف می‌خواهد


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از extremetech، شانس بد یاهو در هفته‌های اخیر شاید هزینه‌های دیگری نیز برای آن داشته باشد. ورایزون که قرار است این شرکت را با بهای ۴.۸ میلیارد دلار خریداری کند، اکنون خواهان یک میلیارد دلار تخفیف است.

گفتنی است یاهو اخیراً بدشانسی‌های زیادی آورده است. هفته پیش، گزارش داده شد که دولت ایالات متحده از یاهو خواسته تا ایمیل‌های کاربری خود را در اختیار آن قرار بدهد. ماه گذشته نیز این شرکت لو داد که هکرها اطلاعات فردی مربوط به دست کم پانصد میلیون کاربر یاهو را به دست آورده‌اند و بدین ترتیب بزرگترین نقض اطلاعاتی را در تاریخ رقم زدند.

در ارتباط با تصاحب توسط وریزون، یک منبع آگاه اعلام داشته است: «در روز آخر، شنیدیم که تیم آرمسترانگ ناگهان پا پس کشید. او نگران است که مبادا افشاگری‌های دیگری هم در راه باشند و می‌گوید آیا بهتر نیست کلاً از این معامله صرفنظر کنیم، یا حداقل کمی تخفیف بگیریم؟»

گفته می‌شود چند روز پیش، آرمسترانگ به ادارات مرکزی یاهو رفت تا با مدیران ارشد این شرکت در مورد کاهش قیمت به مذاکره بپردازد؛ اگرچه یاهو تمایل چندانی به دادن تخفیف از خود نشان نداده است.


جنجال‌های اخیر، هزینه‌های سنگینی برای ماریسا مییر (مدیر عامل یاهو) در پی داشته‌اند. این مدیر ارشد پیشین گوگل، در سال ۲۰۱۲ سکان یاهو را در دست گرفت با این امید که بتواند در یاهو، تحولات اساسی ایجاد کند. هنگامی که این معامله اعلام شد، مییر گفت همچنان در یاهو باقی خواهند ماند.
 
کد مطلب: 45864
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام