کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

tروش عکس‌های موبایلی روی سایت ادوبی

روزنامه دنیای اقتصاد , 17 مهر 1395 ساعت 13:00

ایتنا - پس از تلفیق سرویس فروش عکس ادوبی با کلاد این شرکت، حالا سرویس آی.ام نیز به این جمع اضافه شده است.




حدود یک سال قبل شرکت ادوبی ( Adobe) سرویس فروش عکس‌اش ( Adobe Stock Photography Service) با سرویس کلاد خود تلفیق کرد. حالا ادوبی تعداد عکس‌های آماده فروش خود را با کلکسیون عکس‌های سرویس EyeEm که همانند اینستاگرام است تلفیق کرده است.


به گزارش ایتنا از دنیای اقتصاد، هم‌اکنون ادوبی بهترین عکس‌های EyeEm را که عکاسان آن‌ها برای فروش گذاشته هم در داخل سرویس خود به نمایش می‌گذارد. این خبر خوبی برای عکاسان EyeEm، برای خریداران عکس روی پلتفرم کلاد ادوبی و برای خود صاحبان EyeEm خواهد بود که یک کانال فروش عکس را به خود متصل کرده‌اند.

فلورین میس‌نر بنیان‌گذار و مدیرعامل EyeEm می‌گوید: عکاسان سرویس ما تصاویر فوق‌العاده‌ای از سراسر جهان می‌گیرند و همین باعث شده که تیم ادوبی با این استارت‌آپ برلینی وارد مذاکره شود.

هم‌اکنون ادوبی ۵۵ میلیون عکس، ویدئو، illustrations و گرافیک روی این سرویس برای فروش دارد و این میزان با ورود عکس‌های EyeEm تنوع و تعدد بیشتری هم پیدا خواهد کرد. خود شرکت EyeEm می‌گوید که بیش از ۸۰ میلیون عکس از ۱۸ میلیون عکاس را روی این سرویس ذخیره کرده است. مدیرعامل EyeEm می‌گوید: بیشتر عکاسان نمی‌دانند ارزش عکس‌هایی که روی گوشی خود دارند چقدر است.


کد مطلب: 45863

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45863/tروش-عکس-های-موبایلی-روی-ادوبی

ايتنا
  https://www.itna.ir