۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱

عملکرد فراتر از انتظار TSMC

ایتنا- امر و ارقام به‌دست‌آمده از سه‌ماهه سوم سال 2016 نشان می‌دهد که شرکت TSMC توانسته است تا از پیش‌بینی‌های مدنظر مدیران خود پیشی گرفته و آمار مطلوب را از خود به‌جای بگذارد.
عملکرد فراتر از انتظار TSMC


آمار و ارقام به‌دست‌آمده از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که شرکت TSMC توانسته است تا از پیش‌بینی‌های مدنظر مدیران خود پیشی گرفته و آمار مطلوب را از خود به‌جای بگذارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت تولید محصولات نیمه‌هادی تایوان یا همان TSMC خبر از رشدی چشمگیر فراتر از انتظار در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی داده است.

آمار منتشر شده از سوی این شرکت تایوانی نشان می‌دهد که رشد درآمدی سه‌ماهه گذشته این شرکت برابر با رقم چشمگیر ۱۷.۴ درصد بوده است.

 

شایان‌ذکر است که این رقم حتی از هدف تعیین‌شده توسط مسئولان این شرکت در ابتدای سال نیز بسیار بهتر بوده است و همین امر نشان‌دهنده وضعیت پایدار و نیرومند این غول صنایع نیمه‌هادی است.

درآمد TSMC در بازه زمانی یادشده برابر با ۲.۸۵ میلیارد دلار بوده است که موجب می‌شود تا این شرکت درحالی‌که هنوز سه ماه به پایان سال باقی‌مانده است از برنامه‌های سالانه خود پیشی بگیرد.

لازم به یادآوری است که مسئولان این کمپانی تایوانی رشد سه‌ماهه سوم خود را برابر با رقمی بین ۱۴.۵ تا ۱۶ درصد ارزیابی کرده بودند و به‌این‌ترتیب رقم به‌دست‌آمده پیشرفتی ۷.۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته میلادی را نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 45835
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام